پلیس فرانسه از فردی که بمب در اختیار داشته و خواستارتماس با سفارت ایران را داشت، خبر داد

پلیس فرانسه از «گروگانگیری»در پاریس، پایتخت این کشور خبر می دهد.

به گزارش برخی رسانه های فرانسه فرد گروگان گیر ادعا می کند که یک بمب در اختیار دارد و سه نفر را به گروگان گرفته است. این گروگانگیری در محله دهم پاریس در شمال شهر به وقوع پیوسته است.

بنا به برخی گزارشها فرد گروگانگیر خواستار تماس با سفارت ایران در پاریس شده است. مرد مسلح سه‌شنبه 12 ژوئن 2018 در پاریس، پایتخت فرانسه دو نفر را به گروگان گرفت و درخواست تماس با سفارت ایران را کرد.

 درباره هویت این مرد اطلاعی در دست نیست ولی گفته می‌شود او تماس با سفارت ایران در فرانسه را درخواست کرده است.

به گزارش سی‌ان‌ان از پاریس حداقل دو نفر در پاریس به گروگان گرفته شده‌اند. پلیس پاریس اعلام کرد گروگانگیری در منطقه Rue des Petites Ecuries پاریس صورت گرفته است و مقامات پاریس منطقه را محاصره و تحت کنترل خود در آورده‌اند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد خودروها و افراد پلیس فراوانی در منطقه Rue des Petites Ecuries حضور یافته‌اند. نیروهای پلیس توانستند یک زن و یک دختر جوان را از منطقه گروگانگیری خارج کنند.

در نتیجه اقدام مردی نامتعادل به گروگانگیری، نیروهای ویژه ضدگروگانگیری پلیس فرانسه در محل حاضر شدند. پلیس اعلام کرد هنوز نشانه‌ای که نشان دهد این گروگانگیری، با انگیزه‌های تروریستی انجام شده، وجود ندارد.

این خبر تکمیل می‌شود