لایه های امنیتی در حال فروپاشی

میثم بازیاری

تا همین چند سال پیش شکست و نفوذ در لایه های امنیتی نظام ایران کاری سخت به نظر می آمد.نظام ایران با ساخت لایه های دفاعی و امنیتی خود را از هر گزند و آسیبی مصون می دید.لایحه های دفاعی که از بطن خود مردم بودند.

از همین مردم عادی کوچه و بازارروحانیت ، پرسنل عادی سپاه ، بسیج ، نیروی انتظامی ، ارتش ، کارمندان دولت ، دانشگاه ها و …همه از لایه های دفاعی و امنیتی نظام ایران بودند.

شعار بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه همه افراد ملت باید یک اطلاعاتی باشند عملا در حال اجرا شدن بود.محال بود در یک محله کوچک و در یک کوچه یک چهارم از همسایه ها طرفدار و سینه چاک نظام و رهبری نباشند.

عده ی زیادی ذوب در ولایت بودند.اما این نظام پس از رهبری سید علی خامنه ایبا سیاست های غلط داخلی و خارجیو با دزدی ها و اختلاس های مسئولان عال رتبهو فساد سیستماتیک در کل جامعه ،عملا دست به یک خودکشی تدریجی زد.

روز بروز از حامیان این نظام کاسته شدو به جمع مخالفان آن افزوده شد.لایه های دفاعی و امنیتی یک به یک فروریخت.نظام ایران دیگر نمی تواند به هیچکدام از لایه های امنیتی خود اتکا کند.با فرو ریختن لایه های امنیتی ، نظام در سراشیبی سقوط قرار گرفته.

صدای فروپاشی نظام دارد گوش فلک را کر میکند.

مردم همگی خواهان یک تغییر بنیادین می باشند.

سایت خبری تحلیلی نگام