اعدام ۳ زندانی سیاسی کرد اوج شقاوت یک رژیم روبه زوال

یک روز بعد از خیزش مردم بصره علیه دخالتهای تجاوزکارانه رژیم ایران که هم سرمایه گذاری این رژیم در عراق را بر باد داد وهم آبرو ریزی جهانی‌ را برای آخوند‌ها به ارمغان آورد حکومت ایران برای انحراف افکار عمومی به عمل جنایتکارانه‌ای دست زد که حیرت جهانیان را از این همه شقاوت بر انگیخت . ۳ زندانی سیاسی کرد را به مسلخ برده و به طناب دار سپرده میشوند.

زانیار و لقمان مرادی که پسر عمو بودند، ۹ ماه بدون دسترسی به وکیل و خانواده‌هایشان در بازداشت بودند. آنها چهارشنبه ۱۴ شهریور به سلول انفرادی منتقل شدند و از خانواده ایشان‌‌ خواسته شده بود تا برای ملاقات با آنان به زندان رجایی‌شهر ( گوهردشت کرج ) بروند
آنها در تمام مدت زندانشان از همه حقوق یک زندانی محروم و دائماً زیر شکنجه بودند . آنها بارها گفته بودند که همه اعترافات زیر شکنجه از آنها گرفته شده و بی‌ گناه هستند .

رامین حسین پناهی زندانی دیگر نیز به همین طریق شکنجه و تمام مدت زندانش را محروم از همه حقوق به سر برد .

این عزیزان طبق گفته خودشان درطول مدت زندانشان همیشه سایه اعدام بربالای سرشان بوده وانگارهرلحظه اعدام میشوند.

سحرگاه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ این ۳ زندانی به جوخه اعدام سپرده شدند .این در حالی‌ است که دولتهای اروپایی آگاهانه چشم بر نقص حقوق بشر در ایران بسته ا‌ند ،به همین خاطر آخوندها با خیالی آسوده دست به سرکوب در جامعه و جنایت در زندان میزند

ما در اتحاد زندانیان سیاسی ایران بر این باور هستیم که تشبثات رژیم جهل و جنایت از قبیل اعدام جوانان سلحشور کرد و حمله به پایگاههای احزاب کردی در عراق نه تنها دردی از این رژیم دوا نمیکند بلکه به علت شرایطی که در آن قرار گرفته اند سقوط حتمی شان را به جلو میاندازد .دور نیست روزی که مادر رامین حسین پناهی، مادران زانیار و لقمان مرادی ، مادر ستار بهشتی و مادران شهدای بی‌ شمار نبرد با این حکومت ، شاهد محاکمه قاتلین فرزندان خود باشند .

ما همچنین ضمن محکوم کردن این جنایات از همه ارگانهای حقوق بشری میخواهیم که صدای خود را علیه این جنایت بلند کنند .

اتحاد زندانیان سیاسی ایران

۹ سپتامبر ۲۰۱۸ / ۱۸ شهریور ۱۳۹۷