اشك ريايي، يزيديان زمان در سوك حسين، عليه السلام


غبار ماتم تو آبرو به من بخشيد
به عالمي ندهم اين غبار ماتم را
محمود نيشابوري
ماه محرم است، سمت و سوي همه چيز به سو ي حسين ابن علي و براي او است، آنكس كه ايستادگي و پايمردي بر اصول را بر بندگي به همه آموخت ،در مداري بس متعالي و بالا بلند.
اما در حاكميت دجالان زمان همه چيزبر عكس است، فقط از نام حسين و ائمه اطهار،بناي ظلم و ستم را در جاي جاي وطن رابراي ايرانيان به ارمغان آوردند.
براي همين، تهي وبي محتوا كردن اصالت و جايگاه، عزاداري حسين(ع) و امامان، سال به سال بيشتر و عناصر شرك و دروغ و ابتذال به آن اضافه مي شود.از قمه زدن كودكان، زنجير زدن وخونين كردن بدنها، نوشتن نام حسين بر روي بازوان و اطراف سر جوانان، انداختن و غلت زدن روي گل،آويزان كردن وزنه هاي سنكين روي بدن، لباسهاي جلف،زدن قلاده با زنحير به گردن جوانان با دست هاي بسته از پشت و كشاندن روي زمين،خواندن ترانه هاي مبتذل و بي معني به عنوان نوجه ،تعزيه هاي تحريف شده و بي محتوا و…
البته از نظام آخوندي نبايد بيش از اين انتظار داشت، گذشته ازكشتار و شكنجه،از معجوني از خرافات، دروغ و جعليات و وعده هاي پوچ و تو خالي براي آخرت و ثواب، بهشت و جهنم، گناه و بخشش و رحم، سوء استفاده مي كند.
بلي، اين يزيديان زمان از نام حسين بر ضد حسين استفاده كردند.
بهترين فرزندان خلق ر ا ضد انقلاب ، منافق، كافر و … نسبت دادند و وخونخوارترين، بي پرنسيب ترين افراد را وزير و وكيل و سردار! و … كردند، آنهايي كه ذره اي انسانيت و مروت نمي توان در آنها ديد، كارنامه آنها، اختلاس، تير خلاص، شكنجه و مردم فريبي است و بس.
اما، را ه حسين(ع) همان راه قيام آفرينان و كانونهاي شورشي در سراسر ايران است، آنهايي كه راه و رسم حسين و يارانش را در عمل و شكل ومحتوا پاسداري مي كنند.
بلي ايران امروز، هر روز ش كربلاست چون راه حسين عليه السلام است كه پيموده مي شود، همان ر اه پر شكوه آزادي
سلام بر حسين شهيد،درود درود
آري، سرنگون همان راه حسين عليه السلام است