“افشای ترفندهای رژیم درفازپایانی علیه مسئول سایت براندازم “

هموطنان عزیز؛
پنجشنبه شب 14 سپتامبر ، یکی از شبکه های تروریستی رژیم آخوندی با آی دی ” آرش ” درکانال تلگرام شروع به تهدید مسئول سایت” براندازم” کرد .
ابتدا جهت ایجاد ترس و رعب و وحشت عکس وسیله نقلیه مورد استفاده و محل سکونت و تردد را پست و سپس شروع به لجن پراکنی علیه رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی وعلیه رهبرمقاومت آقای مسعود رجوی با رکیک ترین کلمات کرد .
البته این فرهنگ لمپنی خاص رژیم آخوندی است ولی لحنی کاملا تهدید آمیزو تروریستی بهمراه داشت و با بکاربردن کثیف ترین کلمات اشاره به این داشت که تا دوسه روز دیگر سربه نیستت میکنیم .
شبکه تروریستی باند ولایت علت این کار را پیشبرد مقاومت درراستای اهداف سازمان پرافتخارمجاهدین دانسته وسوزششان هم به همین دلیل است.
درهمین چت ها وقتی مسئول سایت براندازم به این شبکه تروریستی قاطعانه هشدار داد که تروریست و مزدور و ساندیس خور هستی و ازخامنه ای مزدور دستور میگیری والان تحت کنترل پلیس هستی …بلافاصله شروع به فرار از مهلکه کرده و با گفتن کلمه بای بای صحنه چت را ترک گفت.
از طرف دیگر چون تهدید جدی بود مراتب سریعا به پلیس اطلاع داده شد . پلیس هم با توجه به شناخت وسابقه مبارزاتی که از مسئول سایت براندازم داشت بلافاصله به محل اعزام و آن نقطه را بیش از پیش تحت کنترل قرار داد و گفت : ماامشب و بطورمشخص درچند روز آینده بطور مرتب با گشت زنی این منطقه را تحت کنترل خود قرارخواهیم داد.
این شبکه تروریستی رژیم خامنه ای باز دست از پا دراز تر صبح روز 15 سپتامبر وهمچنین شنبه شب 15 سپتامبرر و دوبار درروز 16 سپتامبر شروع به نوشتن کلمات رکیک علیه رهبری مقاومت و تهدید جهت مسئول سایت کرد که البته تمامی موارد به اطلاع پلیس رسید و پلیس هم تمامی موارد را تحت کنترل خود قرارداد.

حرف ما اما با رژیم آخوندی این است که اگر در دهه شصت با به میدان آوردن لمپن‌ها و اراذل و اوباش و تجهیز آنها توانستید بهترین فرزندان ایران زمین را به مسلخ برده و پایه‌های حکومت ننگین خود را بر گرده مردم محروم محکم کنید اینک در فاز پایانی همه این ترفند‌ها به ضد خود تبدیل خواهد شد . لمپن ها و عوامل رژیم به این صورت افشا و رسوا میشوند .
پس خطاب به همه مزدوران و جیره خوران این رژیم باید گفت: ” دیر نیست روزگاری که باید در دادگاه خلق پاسخگوی اعمال ننگین خود باشید و عقوبت جنایات خود را متحمل شوید و بدانید که هیچ نیروی بر اندازی را از زوزه‌های ترس آلود شما ابایی نیست که هیچ بلکه عزم ما را در جاروب همیشگی شما از صحنه سیاسی ایران جزم می‌کند. ”
با ایقان به پیروزی
مرگ براصل ولایت فقیه وشبکه های تروریستی رژیم آخوندی
مسئول سایت براندازم
16 سپتامبر2018