مسئول حکومتی میلیاردها تومان اختلاس و با خانواده از ایران فرار کرد

در کشور مسئولین اختلاسگر، مسئول فروش فرآورده‌های نفتی به کشتی‌ها در منطقه بوشهر با میلیاردها تومان اختلاس از کشور متواری شد.

ظاهرا متهم که مدت ۲ سال و نیم است در این سمت مشغول به کار بوده، پیش از این دو بار دیگر نیز دست به سوء استفاده زده بود که در نوبت های قبل ارقام این سوء استفاده‌ها اندک بوده است.

با این وجود ظاهرا توجهی به این موضوع از سوی مسئولان امر صورت نگرفته بود تا این که نام برده توانست ارقام کلان تری را به جیب بزند.

پیگیری ها حاکی است ظاهرا متهم که پیش‌تر خانواده خود را به گرجستان فرستاده بود خود نیز به این کشور متواری شده است.

وی که برای حقظ آبرویش با اسم اختصاری ح.ط  نام برده شده دوسال بوده که در این شرکت اختلاس میکرده و مسولین امر لاپوشانی میکرده اند.

بر اساس این گزارش، پیش از این کارشناسان صنعت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هشدارهای متعددی درباره رویه‌های بانکرینگ و تغییر این رویه‌ها به نفع بازنشستگان و شرکت‌های آنها مطرح کرده بودند.

البته اختلاس و دزدی در کشوری که در آن غارت و چپاول اموال مردم نهادینه شده است چیز جدیدی نیست!  و اینکه اسم اختلاسگر به حروف اختصاری نوشته میشود هم چیز جدیدی نیست!

اینکه پولهای کلان هم ربوده و چند روزی توی رسانه های خود حکومت می آید و میرود و آب از آب تکان نمیخورد هم چیز جدیدی نیست!

مگر بزرگترین دزد به اسم سیف ترفیع و تشویق نشد! اصلا مگر خود خامنه ای صاحب بزرگترین ثروت نیست مگر سپاه دستش توی انواع قاچاق و دزدی و .. نیست؟

دزدی امثال ح ط در مقابل دزدیهای خودشان کوچک مینماید و اصلا به میلیاردها تومان اختلاس وی نمیکنند. چون خودشان شاه دزد هستند!

اما یک گوسفند دزد بینوا دست و پایش بریده میشود! اما یک پدر بینوا برای ربودن شیر خشک برای کودک گرسنه اش سالها زندان میگیرد این است عدالت اسلامی در جمهوری اسلامی دست پخت امام! خمینی!!