تیارت جدید شازده گلابی :حسن حبیبی

حسن حبیبی
از شانزده سالگی پایم به سیاست و مبارزه باز شد.گمانم این بود که زیر وبمش را میفهمم. حداقل اینکه دیگر از چیزی تعجب نمی کنم.
ولی باور کنید که حیرت زده ام.حیرت زده و عصبانی .
آخر چطور می‌شود که پس از چهل سال سلاخی ده ها هزار آزادیخواه، و میلیون ها جگر سوخته و داغدار،پسر دیکتاتور خونریزی که میلیونها تن ایرانی به زحمت بیرونش کرده بودند ،جرات کند که در نقش ناجی بزرگ برروی صحنه بیاید و مشاطه گری کند.
تن لش مفتخوری که طی این چهل سال حتی بکبار نگفت که پدر و پدربزرگ و ایل و تبار من در ایران خبرنگار آتش زده اند و دهان شاعر دوخته اند و صد صد روشنفکر و مبارز با اتوی داغ کباب کرده و به رگبار بسته اند.
نه. نه تنها خودش را از نجاست آنهاپاک نکرد، که به گفته خودش طی این سالها فقط یک قلم 60 میلیون دلار دارائی هایی که پدرش ازمردم محروم ایران دزدید، را میخورده و در کازینوها و شب نشینی ها خوش میگذرانده و منتظر تغییر اوضاع بوده است.
و حیرت انگیز تر اینکه با وقاحت و دریدگی “شاهانه” باد در غبغب انداخت و گفت که با آدمکشانی که چهل سال است خون مردم ایران را در شیشه کرده و آسایش و آزادی را از آنان سلب کرده اند، ” به بهانه اینکه پاسداران و بسیجیان و ارتشی هایی بوده اند که فقط دستور اجرا کرده اند”، مستمرا در ارتباط است و برای تغییر اوضاع روی آنها حساب میکند.
شازده پاسدار، پاک یادش رفته که هنوز مادران و خانواده های مهدی رضائی ها زنده اند و خونخواه پیکرهای سوخته فرزندانشان.
پس اجاز دهید بقول آن یکی شاه که میرزا رضای قهرمان ” شهیدش”کرد بگویم ، تو پدر سوخته آنقدر هوا برت داشته که فکر میکنی این ملت اینقدر بی ریشه است که یک لات بی سر وپای مفتخور بشود “منجی فرا حزبیش ” ؟ آنهم با کمک پاسداران آدمکش؟؟؟
گلابی،
این ملت در یک قرن گذشته سه بار انقلاب کرده است. رهبرشان مصدق بود که کمر استعمار انگلیس را شکست و چرچیل را به زانو در آورد.همانکه متعاقبابه تیغ توطئه عمه خائن تو که نانخور چرچیل بود خلع ید و خاموش شد.
سرداران و سالاران این خاک ستارخان و باقر خان و میرزا کوچک خان و موسی خیابانی هاو بیژن جزنی ها و صدها دلاور سربدار دیگر بوده‌اند که اکثرشان یا توسط پدر و پدربزرگ جانی تو بخاک افتاده آندویا پاسدارهای همدست امروز تو.آنوقت حالا کار این مملکت پهناور به این برسد که تو بشوی منجی؟؟؟
خاک بر سرت شازده. دوزار اعتباری هم که برایت قائل شدند ریختی به پای پاسدارها؟
یعنی از آنهمه “برو وبیا” و “تاج وتخت” و” کوروش بخواب” و “تمدن بزرگ” و ” جشن هنر ” و چه چه وچه ،حاصل توشدی ؟
خاک بر سرت .حقا که دیکتاتور زاده هستی.
حسن حبیبی
3 نوامبر 2018