«دوران آماده باش سرنگونی» : سید شهاب اشرافی


واقعیت امروز ایران این است که مردم این رژیم دزد و جنایتکار را نمیخواهند و این خواسته خود را به کرات به گوش تمام جهان و رژیم آخوندی رسانده اند و خواهان پایین کشیدن و نابودی این رژیم هسنتد، و در این راه بهای فراوانی داده اند. مردم با تمام وجود دلبسته به نیرویی هستند که این خواست و آرزوی آنها را محقق کند.
چرا دنیا چشم وگوش خود را نسبت به واقعیات در ایران بسته؟
یک رژیم فاسد وتروریست که ملت ایران را سالها به گروگان گرفته، فرزندانشان را زندانی واعدام میکند،ثمره ای جز فقر و بدبختی نداشته، نمی تواند نماینده مردم دربند و مظلوم ایران باشد. اروپا،روسیه، چین و کشورهای دیگر نیز به خوبی این مطلب را میدانند ولی دلیلی که چرا باز هم با این رژیم مردم ستیز مماشات میکنند، طمع سیری ناپذیر آنها برای چپاول و غارت ثروت مردم ایران است. آنها میخواهند سهم بیشتری از این رژیم درحال سقوط به جیب بزنند. مردم بخوبی می دانند که این کشورها حاضرند برای رسیدن به منافع خودشان، مردم ایران رنگ دمکراسی وآزادی را نبینند. ولی هیچ ظلمی نمی تواند جلوی رشد و بلوغ فکری ملت ایران را بگیرد . آری بلوغ فکری مردم رژیم را به مرحله سقوط و اضمحلال رسانده و دیگر بن بست پشت بن بست در انتظارشان است.
این واقعیتی است که سردمداران رژیم خامنه ای مجبور شدند به آن اعتراف کنند .مثلا در صحبتهایی که دررسانه های خودشان از آنها میشنویم جملاتی مثل شکاف بین مردم ورهبری ، نارضایتی وبی اعتمادی و ناامیدی مردم بیان می شود . رژیم آخوندی درعین حال تلاش می کند این خواسته مشترک مردم ایران را در حد یک سری خواسته های صنفی عنوان کنند ، تلاش میکنند که بگویند خواست مردم ایران از خواست مجاهدین ومقاومت سازمان یافته مردم ایران جداست و می خواهند بگویند که مجاهدین جایگاهی در بین مردم ایران ندارند ولی می دانند که این حرفها مسخره و دور از واقعیت هست.
هراس نظام و عواملش از مجاهدین دلایل مختلفی دارد. یکی ازین دلایل ناشی از انظباط و سازمان یافتگی مجاهدین است. دلیل دیگر فدای بیکران مجاهدین برای تحقق آرمانهای خلقش میباشد که این ویژگیها در هیچ یک از اپوزوسیون نماها وجود ندارد.
وحشت آخوندها وقتی به اوج خود میرسد که مجاهدین در حال حاضر پس از هجرت بزرگ، با قدرتی مضاعف و توانمندی بیشتر با جامعه و قیام های سراسری پیوند میخورد. و ثمره این پیوند کانونهای شورشی میباشد که بلای جان رژیم آخوندی است. همانطور که میبینیم وزیر ارتباطات و وزیر اطلاعات رژیم در تکاپوی این هستند با کنترل بیشتر و مسدود کردن شبکه های اجتماعی جلوی موج عظیم کانونهای شورشی را بگیرند،این نشاندهنده این است که خود رژیم فهمیده کانونهای شورشی یک نیروی بزرگ مردمی است که گستردگی آنها را نمیتوان نادیده گرفت.
به کوری چشم دشمنان شاخه ای از ارتش آزادیبخش در تبلور کانونهای شورشی نمادی دیگر از پیوند بزرگ مجاهدین و مردم ایران است که سرنگونی هر چه زودتر رژیم را محتوم میکند.
زنده باد ارتش آزادیبخش. سید شهاب اشرافی ۱۳۹۷/۸/۱۸