گلوله های خمینی :حسن حبیبی

حسن حبیبی
در سال1986 بمب های خمینی در یک فروشگاه ارزان قیمت در پاریس، ده ها شهروند عادی را کشت و مجروح کرد. او اولین کسی بود که برای آسان‌تر به زانو در آوردن دولت‌ها، به آدم کش هایش فرمان داد به جای تهاجم به نیروهای نظامی و انتظامی انها ، مردم عادی شان را هدف قرار دهند.
سه روز پیش کمال، یک افغانستانی پناهنده، در حالیکه دست فرزند خردسالش را در دست داشت، برای گشت و گذار به بازار نوئل استراسبورگ آمده بود. کسی اورا صدا زد:
آقا… کمال برگشت و گلوله اسلحه کمری یک مسلمان دیگر که با فریاد الله اکبر همراه بود، مغزش را متلاشی کرد.
کمال از گلوله های طالبان و القاعده گریخت. هزاران کیلومتر را در رنج و خطر طی کرد تا خود را از چنگال اهریمنی ارتجاع اسلامی برهاند. غافل از اینکه گلوله های اندیشه خمینی از مرزها عبورخواهند کرد و جان اورا به نام اسلام در استراسبورگ خواهند گرفت.
پس ازآن گلوله های این جنایتکار بیش از ده پیکر دیگر را در بازار استراسبورگ به خاک افکند.
اکثریت قریب به اتفاق قربانیان این اندیشه، همچون کمال بوده اند. مسلمانانی که با فریاد الله اکبر قربانی شدند.
صدها هزار شهروند عادی و بی‌خبر. زن و کودک و پیر و جوان. بر فراز دارها و یادر میان شعله های آتش وبمب و گازهای سمی. در ایران و عراق و سوریه و یمن ولبنان و هرکجا که این رژیم منحوس پا گذاشت.
.
تردیدی نیست که در چهار دهه گذشته، راهکار شیطانی خمینی ملعون، در پوشش‌های گوناگون سنی و شیعه و…، آبشخور اصلی لشکر ارتجاع اسلامی، درچهار گوشه جهان بوده است.
تا زمانیکه مرده ریگ خمینی، در هیئت حکومت ولی فقیه در ایران پابرجاست، این سیل آتش و خون متوقف نخواهد شد. داعش والقاعده و طالبان و همه وهمه این غده های مرگ زا ، تبلور دیدگاههای آن جرثومه دوران جاهلیت بشر است که از زمان عبور کرد و در عصر ما واز میهن ما سر برآورد.
حسن حبیبی
۱۳ دسامبر ۲۰۱۸