” آقای برایان هوک از تصمیم خردمندانه شما در اخراج فرزندان مقامات ایران از آمریکا حمایت می‌کنیم “


عالیجناب

هفتصد سال پیش نامدار‌ترین شاعر ایران مولانا چنین گفته است :

بد گوهر را علم و فن آموختن
دادن تیغی به دست راهزن

تیغ دادن در کف زنگی مست
به که آید علم ناکس را به دست

متاسفانه دولت‌های خلف شما در تمام این چهل سال گذشته سخاوتمندانه راه را برای عوامل رژیم آخوندی باز کردند تا این زنگی‌های مست با بهره گیری از علم و فنون شما با تیغ‌های آهیخته به راهزنی‌ و غارت مردم ایران بپردازند و با قتل عام و جنایت به حکومت خود ادامه بدهند . سعید امامی قاتل نویسندگان و فرهیختگان ایرانی‌ و محمد جواد ظریف حقه باز دروغ گویی که به توجیه جنایا ت خامنه‌ای در سطح بین المللی می‌‌پردازد دو نمونه از این جنایتکارانی هستند که در کشور شما علم را با هدف ارتکاب جنایت در کشور خود آموختند.

خوشبختانه دولت پرزیدنت ترامپ تنها دولتی است که عمیقا به اعمال این رژیم جنایتکارآگاهی‌ یافته و شرافتمندانه از هر گونه همکاری با این دزدان فاسد جنایت کار سرباز زده است

آقای سفیر ما در اتحاد زندانیان سیاسی ایران مایل هستیم در رابطه با سیاست اعلا ن شده از طرف شما مبنی بر اخراج فرزندان سردمداران رژیم ایران نکاتی را به عرض آن جناب برسانیم .

۱- تمامی‌ عوامل رژیم ایران در آمریکا اعم از فرزندان مقامات و اعضای نایاک به ۳ کار عمده مشغول هستند .

پول شویی ، دور زدن تحریم‌ها و جاسوسی

محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی سابق دولت، چندی پیش در پاسخ به سوالی درباره فرزندان دوتابعیتی برخی مقامات کشور تلویحا حضور فرزندان مقامات را راهی برای دور زدن تحریمهای آمریکا خوانده و گفته بود: وجود فرزندان دوتابعیتی می‌تواند در ایام تحریم کمک‌دهنده باشد.

او گفت: من سربسته بگویم بخشی از ابزارها را که در دوران تحریم کمک می‌کردند، سوزاندیم. وقتی تحریم باشیم که مسیر رسمی جواب نمی‌دهد.

۲- به عربده‌های خامنه‌ای مطلقا توجه نکنید .همه این شاخ کشیدن‌ها سوت در تاریکی‌ است دولت متبوع شما ارکان این حکومت پوسیده و فاسد را به لرزه در آورده و این مایه امیدواری مردم ایران است .به همین خاطر همانطور که شاهد هستید ترس مردم ایران از این رژیم فرو ریخته و هر روز در خیابانها شاهد تظلم خواهی‌ آنها هستیم .

۳ – گزارشاتی که ما از ایران دریافت کرده ایم حاکی‌ از آن است که بخش وسیعی از مردم ایران از سیاست اعلان شده از طرف شما در رابطه با اخراج فرزندان مقامات ایران عمیقا حمایت کرده و خواهان اجرایی شدن هر چه زود تر این قانون هستند .

آقای برایان هوک ما در اتحاد زندانیان سیاسی ایران ضمن حمایت قاطع از اخراج آقا زاده‌ها از آمریکا معتقد هستیم این امر هم در سالم سازی محیط کشور شما از آفت تروریسم مثمر ثمر است و هم به مبارز ه شما با حکومت‌های دیکتاتوری کمک می‌کند ،همچنانکه مردم ایران را در مبارز ه خود علیه ستمگران حاکم بر میهنشان دلگرم و مصمم می‌کند .

با احترام

اتحاد زندانیان سیاسی ایران
۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ / ۲۳ اذر ۱۳۹۷