حسن حبیبی:”هوا”  دارهای شازده گلابی

حسن حبیبی

نمیدانم کیست. اسم نگذاشته. خبرنگار رادیو فردا را می‌گویم. ولی در یک مطلب گردن کلفت با عکس و تفصیلات نوشته که ۴۰۰ ایرانی حاضر شده اند که کتبا از ترامپ بخواهند که ۲ میلیارد دلار از پولهایی که آخوندها دزدیده‌اند و آمریکا بلوکه کرده است را بدهد به شازده گلابی، یعنی وارث خاندان دزد قبلی. جل الخالق!!!
حالا چرااا !؟
چون ایشون “قابل اعتماد ترین نماد ملی” هستند!!!
چرا آخه؟از کجا میگین جناب خبرنگار؟
خوب چهار صصصصصد نفر کتبا نوشتند. دیگه چی میخواین؟
بوق های گوناگون آخوندی و غیر آخوندی صبح تا شب جیغ می‌کشند که “مجاهدین پایگاه مردمی” ندارند.
هر از چندی هم یک جنایتکار، و یا یک مفتخور وارث جنایتکار را، توی بوق می‌کنند که آهای جماعت بیایید که “رهبر که نایاب بود، رسید”.
و بعد هم تبلیغ پشت تبلیغ. ازمصاحبه مستقیم تلویزیونی مستمر گرفته، تا پخش جزئیات لحظه به لحظه چای قند پهلو خوردن ایشان.
ولی پای عمل که می‌رسد خیلی که زور می‌زنند، از پنج میلیون نفرایرانی ساکن ممالک آزاد، که یک میلیون هم همشهری لوس آنجلسی ایشان  هستند، فقط  ۴۰۰ تا حاضرند علنا چهره نشان دهند. می‌دانید چرا؟چون این جنس “هوا” دار ها، حاضر نیستند که حتی از رفت و آمدنشان به ایران صرف نظر کنند. لذا ریش هرکدامشان بنوعی گروی آخوندهاست.چه برسد به اینکه برای آزادی ایران حاضر به گذشتن از مال و یا وقت  خود باشند.گذشتن از جوانی و  و جان که هم که البته جای خود دارد.
من یک هوادار ساده مجاهدین هستم.  در همیاری امسال مقاومت۱۵۰ هزار یورو  کمک مالی کردم. پارسال نیز بیش از ۰ه هزار کمک مالی دادم. سالهای قبل تر هم.
یاران دیگر  بیشتر کمک کردند. ۰۰ه هزار دلار پرهام از آمریکا. یک میلیون دلار  هم بهزاد. حدود ۲۰۰ هزار یورو دکتر َسینا. ده ها کمک درشت مقدار دیگر که من شنیدم ولی اسم هاشان یادم نیست. و صدها وهزاران کمک دهنده دیگر با رقم های پایین تر. در مجموع نزدیک به ۷ میلیون دلار در کمتر از ۴ روز همیاری.
و البته ده ها مورد کمک هایی که از نگاه من ارزششان از کمک های درشت رقم ما، بالاتر است. کارگری در ایران که حقوق یکماه خود را اهدا کرد. یا خانم دیگری باز هم در ایران، که خانه مسکونی اش را فروخت و هدیه کرد.
این داستان هرساله این مقاومت در تمام سال‌های گذشته بوده است.
هوادار یعنی این. باقی همان “هوا” را نگاه داشتن است.
“به همین خاطر هم هست که هواداران این مقاومت به این شامورتی بازی ها فقط می‌خندند. چون سالهاست دست در جیب و جان و زندگی خود کرده و بهای این مقاومت را پرداخته اند.
ملت ایران راه خود را یافته و” معتمدینش” را دریک روند چهل ساله رنج و فدا ساخته و به بار نشانده است.
دوران” شاه و شیخ آوردن”  دیگر به لحاظ تاریخی به سر آمده است.
ول معطلید…
حسن حبیبی
ه ژانویه ۲۰۱۹