واشنگتن فری بیکن: ملاها بدترین دشمنان مردم ایران هستند

واشنگتن فری بیکن طی مقاله‌یی با عنوان ملاها بدترین دشمنان مردم ایران هستند به بی‌کفایتی رژیم ایران در حل مشکلات مردم در جریان سیل اخیر اشاره کرده و نوشت: بودجه یی که این نظام برای تبلیغات مذهبی هزینه می کند ۸۰ برابر بودجەیی است که برای امدادرسانی برای فاجعه سیل صرف می کند.

رژیم ایران با تهدید و دستگیر کردن کسانی که اخبار سیل را در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کنند، اوضاع را بدتر می‌کند…. آخوندهای حاکم بر ایران بدترین دشمنان مردم خودشان هستند، با ایجاد مشکل برای مردم، با نقض حقوق‌بشر در ایران و جنگ‌افروزی بدون دلیل در خارج.

آرون کلیگمن نویسنده مقاله، درباره فجایع سیل اخیر در ایران نوشته است: فقط به سیلاب ادامه‌دار که بواسطه بارانهای شدید در ایران به‌وجود آمده توجه کنید. سیلاب، که ماه گذشته شروع شد، دهها نفر را کشته است و صدها هزار نفر را وادار کرد تا به پناهگاههای اضطراری بروند و به‌گفته مقامات رژیم ایران نزدیک ۲.۵میلیارد دلار خسارات وارد کرده است. وضعیت بسیار تراژیک هست. به‌وضوح روشن است که رژیم ایران در کمک به مردم سیل‌زده شکست‌خورده است. چطور می‌توان پذیرفت که رژیم ایران در خاورمیانه مملو از فاجعه، به‌دنبال نقش رهبری بیشتری باشد در حالی که نمی‌تواند به فجایع طبیعی در کشور خود پاسخ دهد؟…

این مقاله به استقرار نیروهای شبه‌نظامی تروریست برون مرزی نظام در خاک ایران و خشم و نفرت مردم از آنها اشاره می‌کند و می‌نویسد: ایرانیان نسبت به حضور نیروهای شبه‌نظامی در کشورشان ابراز خشم کرده‌اند. شهروندان انتظار دارند دولت کمکشان کند، نه سازمانهای تروریست و شبه‌نظامی خارجی.

در انتهای مقاله آمده است مردم ایران شایسته چیز بهتری از این هستند و امیدوار هستیم که به‌زودی این را به‌دست بیاورند.