سفر ماله کش اعظم خامنه‌ای به کشور‌های اسکاندیناوی را محکوم می‌کنیم

ه هموطنان مبارز!
رژیم آخوندی حاکم بر میهنمان بعد از آتش افروزی‌های فراوانی‌ که در منطقه انجام داده در آخرین سکانس این پروژه های ضد مردمی در اردیبهشت و خرداد امسال با طرحی بغایت احمقانه اقدام به انفجار و ربایش کشتی‌های نفتی‌ در خلیج فارس و تنگه هرمز کرد .
تحلیل سرکردگان حکومت ایران این بود که با این اقدامات ایذأیی شریان نفت از خلیج فارس را قطع کرده تا قیمت جهانی‌ نفت بالا رفته و در نتیجه آمریکا با یک فشار بین المللی ؛ مجبور به بر داشتن تحریم حداقل نفتی‌ گردد . اما نه تنها چنین نشد بلکه بخاطر اقدامات جاهلانه خامنه‌ای خلیج فارس و تنگه هرمز به منطقه نظامی تبدیل شده و رژیم ایران در باتلاقی که خود ساخته گیر افتاده است .

در اوج انزوای بین المللی و منطقه ای خامنه‌ای ؛ ماله کش اعظم خود را به کشور‌های اسکاندیناوی گسیل داشته تا به خیال خام خود از آب کره غنی شده بگیرد .

پرفسور حقوق بشر رژیم آخوندی در یک اظهار نظر ابلهانه در فنلاند گفته :
(مذاکرات با سه کشور شمال اروپا در باره مسائل منطقه‌ای “ضرورت دارد”.
محمد جواد ظریف با اشاره به سه کشور فنلاند، سوئد و نروژ گفته : “این سه کشور در حوزه موضوعات منطقه‌ای ما فعال هستند”.)

دلیلی‌ که این ابله برای اثبات نظرش بیان کرده اوج حماقت یک دیپلماسی ذلت بار را به نمایش می‌گذرد او گفته است (سوئد میزبان مذاکرات صلح یمن است که سازمان ملل رهبری آن را برعهده دارد. نروژ نیز به روند صلح افغانستان علاقه نشان داده و زلمای خلیل زاد، نماینده ویژه آمریکا در مذاکرات افغانستان، با وزیر خارجه آن کشور دیدار و رایزنی کرده‌است. وزیر خارجه جمهوری اسلامی در عین حال بدون ارائه توضیح مشخصی گفته “فنلاند از گذشته طرحی برای گفتگو درخصوص خلیج فارس داشت که تقریبا مشابه طرحی است که از سوی ایران مطرح شده است.”

ستایشگر جنایتکاران در جمع ایرانیان خائن سوئد با شادی کودگانه گفته است : (محمدجواد ظریف شامگاه دوشنبه در جمع ایرانیان مقیم سوئد در خصوص تحریم آمریکا علیه خودش گفته است: ” امروز من تحریم هستم ولی فشاری به ما نیامده است. روز گذشته با مقامات کویتی، امروز با مقامات فنلاندی و فردا و پس فردا با مقامات سوئد، نروژ و فرانسه دیدار دارم و هفته آینده با مقامات چین نیز دیدار دارم ، تحریم‌های امریکا فشاری به من ندارد.”) براستی او نمیفهمد که آمریکا با چسباندن تروریست بر پیشانی اش او را به مانند یک انسان آخته که دیگر قدرت فریب ندارد در انظار عمومی‌ میچرخاند تا همگان به چشم نماینده یک رژیم تروریست را ببینند .

سایت رادیو فردا که انعکاس دهنده همه حالات این پرفسور جنایتکار است تیتر زده است که ( پیام ظریف به عربستان: اگر فکر می‌کنید من ماله‌کش اعظم هستم، با سلیمانی مذاکره کنید) و در متن خبر چنین نوشته :

“آقای ظریف گفته بعد از وزیر شدن با آقای سلیمانی صحبت کرده و به سعود الفیصل (وزیر خارجه وقت عربستان) پیشنهاد مذاکره درباره یمن، بحرین، عراق، سوریه و لبنان را داده است”: “در همان پیشنهاد پیغام فرستادم اگر فکر می‌کنید به قول خودتان من ماله‌کش اعظم هستم، آقای سلیمانی با شما صحبت کند.”

به گفته آقای ظریف آقای فیصل در پاسخ گفته است: “جهان عرب به شما ربطی ندارد.”)

سایت ماله کش ظریف یعنی‌ سایت رادیو فردا جمله آخر را بنا بر سیاق ارباب خود مال کشی‌ کرده چون هم اقتدار ولایت خدشه دار می‌شه هم وجهه ارباب خراب در حالیکه آیت الله بی‌ بی‌ سی‌ چنین کاری را نکرده است .

ظریف که بنا بر نوشته روزنامه‌های داخلی‌ از طرف خانواده پدری با ساواک همبستر بوده همانطور که روزگاری ادعا میکرد در ایران زندانی سیاسی وجود ندارد امروز نیز با همان وقاحت ، در حالی‌ که ۳۰ کشور آمادگی خود را برای پیوستن به آمریکا در خلیج فارس اعلام کرده ا‌ند مدعی است که آمریکا نمیتواند اتحاد ی علیه ایران به وجود بیاورد .

سفر از پیش شکست خورده ماله کش اعظم خامنه‌ای از نظر آحاد مردم ایران محکوم است .

اتحاد زندانیان سیاسی ایران؛ ضمن محکوم کردن این سفر از دولتهای مماشتگری که میزبان دشمن مردم ایران هستند میخواهد که حقوق بشر را زیر پای جنایتکاران قربانی‌ نکنند.

ما همچنین از وزیر امور خارجه آمریکا میخواهیم که تمامی‌ حسابهای اینترنتی این شیاد دروغ گو را مسدود کرده و در جهت موثر بودن تحریم این فرد سایت رادیو فردا را نیز بکل تعطیل کنند

اتحاد زندانیان سیاسی ایران
۲۰ آگوست ۲۰۱۹ / ۲۹ مرداد ۱۳۹۸