فشار و تهديد و آزار از سوي وزارت اطلاعات به خاطر امضاء بيانيه زندانيان سياسي

اینهم بزرگترن سند حمایت لوطی از عنترش

در پي انتشار بيانيه صدها تن زندانيان سياسي در مورد لجن‌پراكني‌هاي ايرج مصداقي «در راستای اهداف وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و مزدوری برای آن» اطلاعات آخوندها شماري از امضاءكنندگان و خانواده‌هاي آنها در داخل ايران را در همين خصوص تحت فشار و مورد تهديد و آزار قرار داده است. پشتيباني انجمن‌هاي نجاست اطلاعات آخوندها از تواب تشنه ‌به خون به اندازه كافي گوياست و نيازمند توضيح نيست (انجمن نجات آذربايجان شرقي ۳ تير ۹۹).
از سوي ديگر به زندانيان دربند گفته شده است اذيت و آزارهاي جديدي كه عليه آنها جريان دارد به «دستور از بالا» به خاطر امضاء بيانيه زندانيان است و بايد پس بگيرند. زندانيان تصريح مي‌كنند «كاملاً مشخص است كه كار وزارت اطلاعات است». هدف از اين كار در هم شكستن زندانيان سرموضع در داخل و خارج زندان براي توبه و ندامت است. نمونه‌ها در مورد زندانيان از بند رسته و زندانيان در بند، با اسم و مشخصات و فايل‌هاي صوتي در اختيار سازمان‌هاي معتبر بين‌المللي مدافع حقوق‌بشر قرار خواهد گرفت.
دامنه فشارهاي رژيم، زندانيان امضاء كننده بيانيه در تركيه را هم در برگرفته و برخي از آنها از طريق عوامل رژيم و رابطين «ناياك» تهديد شده‌اند اگر تكذيبيه ننويسند در كار پناهندگي آنها مشكل ايجاد مي‌شود. يادآوري مي‌شود 2 تن از زندانيان قيام كه اخيراً در قضائيه جلادان به اعدام محكوم شدند از تركيه به ايران برگردانده شده بودند.
ديروز مقاومت ايران بارديگر خواهان بازديد هيأت تحقيق بين‌المللي از زندان‌هاي رژيم و به ويژه ديدار با زندانيان سياسي گرديد (اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ۷ تير ۹۹).

شوراي ملي مقاومت
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
۸ تير ۱۳۹۹ (۲۸ ژوئن ۲۰۲۰)