دستان خونین ظریف وزیر خارجه دولت اعدام و قاتلان نوید افکاری را نفشارید

اعدام نوید افکاری شعله قیام را در ایران فروزان‌تر می کند

سحرگاه امروز قهرمان ورزشی ایران نوید افکاری، علیرغم اعتراضات گسترده بین‌المللی توسط قضائیه بیرحم خامنه‌ای جنایتکار اعدام شد. این اقدام سنگدلانه مقابله اشکار با افکار عمومی بین‌المللی و خواست جهانی برای توقف این حکم جنایتکارانه بود.

جامعه ایرانیان در تبعید ـ برلین بلافاصله در مقابل لانه جاسوسی آخوندها در برلین به یک آکسیون اعتراضی علیه این حکم جنایتکارانه دست زد و به شدیدترین لحن این جنایت هولناک را محکوم نمود. خبرگزاری آلمان dpa ، epa ، تلویزیون دویچه وله و بسیاری از رسانه های آلمانی این اعتراض را منعکس نمودند.

نوید افکاری قهرمان ملی و محبوب مردم ایران و دو برادرش تنها به جرم شرکت در اعتراضات خیابانی دستگیر شده بودند. خامنه‌ای جلاد برای ایجاد رعب و وحشت بویژه در میان جوانان شورشی، نوید را اعدام و دو برادرش را به ۵۴ سال زندان و شلاق محکوم نمود. نوید در زیر شکنجه‌های وحشیانه، وادار به اعترافاتی شد که در هیچ محکمه‌ای اثبات نشده بود. یکماه قبل مصطفی صالحی ۳۳ ساله، پدر دو فرزند ۴و ۶ ساله بجرم مشابهی اعدام و اموال او منجمله خانه‌اش با بیرحمی در معرص مصادره در قبال ۵۰۰ میلیون تومان است.

این میزان از شقاوت و جنایت خامنه‌ای ـ روحانی و احکام مستمر اعدام جوانان میهن، فقط از ترس تکرار قیام هایی است که مردم بجان آمده ایران طی دو سال گذشته علیه این رژیم داشتند در قیام خونین آبان ۹۸ حداقل ۱۵۰۰ نفر کشته شدند و قیام آخرین در راه است.

جامعه ایرانیان در تبعید ـ برلین از خانم صدراعظم آنجلا مرکل و دولت آلمان قویا می‌خواهد:

اول ـ سفر برنامه ریزی شده ظریف به آلمان را لغو کنید. آلمان جای وزیر خارجه اعدام و محل ملاقات با جنایتکاران نیست.

دوم ـ ابتکار عمل یک اقدام عملی و جدی بین‌المللی برای جلوگیری از اعدام های رو به گسترش توسط دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران را بعهده بگیرید. علاوه بر هزاران نفر که در زندانها در تهدید اعدام قرار دارند، ۷ نفر اهل سنت نیز طی همین هفته بطور نهایی محکوم به اعدام شده اند. جهان نباید نظاره‌گر قتل عام دیگری همچون قتل عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ باشد.

سوم ـ هرگونه معامله اقتصادی با این رژیم جنایتکار را مشروط به توقف اعدام های ظالمانه نمائید.

چهارم ـ سفیر رژیم آخوندی باید به وزارتخارجه احضار و رسما مورد مواخذه قرار بگیرد و مسئولین این جنایت باید مورد تحریم اتحادیه اروپا قرار بگیرند.

باید یقین داشت که سیاست درست در مقابل این رژیم بربر، قاطعیت است، هرگونه مماشات و کوتاه آمدن، جنایتکاران حاکم بر ایران را ـ مثل فاشیسم هیتلری ـ به جنایات بیشتر ترغیب می‌کند. قاطعیت در برابر این رژیم وحشی و حمایت از قیام مردم ایران برای دمکراسی و سکولاریسم، تضمین صلح و امنیت بیشتر برای منطقه پر ریسک خاورمیانه و جهان است.

                                                                                            جانعه ایرانیان در تبعید ـ برلین

                                                                                                      ۱۲ سپتامبر۲۰۲۰