بازی کثیف اوباما و قاسم سلیمانی در سوریه

ایمیل های کلینتون،سپاه و داعش

اگر یادتان باشد جنبش های مردمی موسوم به بهار عربی در سال 2011 به سوریه رسید. ابتدا مردم یکی از شهرهای سوریه دیوارنویسی کردند که ماموران دولتی سوریه پسر دوازده ساله ای را به خاطر دیوار نویسی شکنجه و به قتل رساندند. مردم شهر وقتی باخبر شدند به خیابان ریختند و کم کم اعتراض ها گسترده شد.

زمانی که خشونت ماموران امنیتی سوریه افزایش یافت کم کم جمعی از سربازان و افسران ارتش سوریه به صف مردم پیوستند و خود را ارتش آزاد سوریه نامیدند. شاید کمتر از چند ماه همه شهرهای سوریه به دست مردم و ارتش آزاد سوریه افتاد و دمشق نیز از همه طرف به محاصره نیروهای مردمی درآمد.

در این موقع سر و کله سپاه پاسداران و سردار جنایتکار و کودک کش قاسم سلیمانی در سوریه پیدا شد. خوب دقت کنید که هنوز خبری از داعش و دیگر گروههای تروریستی سنی خبری نبود.

اکنون که بخشی از ایمیل های هیلاری کلینتون در سال 2011 و 2012 منتشر شده بخوبی نشان میدهد که اولا امریکا بخوبی خبر داشته که هدف از حضور نیروهای سپاه قدس در سوریه سرکوب و کشتار مردم معمولی سوریه است. این کلمات به وضوح در گزارش زیر آورده شده است. ثانیا نشان میدهد که ادعای رسانه های طرفدار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه سپاه و قاسم سلیمانی به سوریه رفتند تا با داعش مبارزه کنند دروغ محض است چون همانطور که گفته شد داعش سالها بعد پیدا شد که داستان زایش این گروه بدون همکاری جمهوری اسلامی، قطر و ترکیه امکان نداشت.

دقت کنید که تیم اوباما/بایدن/کلینتون از تمام این ماجراها بخوبی اطلاع داشتند و چشم بر روی کشتار مردم سوریه بستند.

همچنین در ایمیل های افشا شده از هیلاری کلینتون آمده است که قاسم سلیمانی و اوباما برای ورود داعش به عراق به توافق رسیده بودند. قرار بوده که داعش نسخه‌ای از سپاه در عراق باشد و به همین منظور مستشاران نظامی داعش در تهران تعلیم یافته بودند.