نرگس محمدی : باور من، دادخواهی مردم رنج کشیده ایران به عنوان یک حرکت پویا و محکم در طول چهار دهه حکومت جمهوری اسلامی وجود داشته و زنده است.

زندانی سیاسی سابق نرگس محمدی با انتشار این عکس نوشت:
مادر بزرگ پویا بختیاری روز دوشنبه ۹ فروردین میزبان ما بودند. اکرم نقابی مادر سعید زینالی از کشته‌شدگان ۷۸، شهناز اکملی مادر مصطفی کریم‌بیگی از کشته‌شدگان ۸۸، مهنازکرمی، مرتضی دامور و سعید دامور خانواده وحید دامور، سکینه احمدی مادر ابراهیم کتابدار، ناهید شیر پیشه، منوچهر بختیاری، مهرداد و آصف بختیاری خانواده پویا بختیاری از کشته شدگان ۹۸، مهریار ظفر مهر و یاشار تبریزی از فعالان مدنی کرج، در این جمع حاضر بودند. پس از دیدار با مادر، بر سر مزار وحید دامور رفتیم. با اعلام تداوم جنبش دادخواهی مردم ایران، اعلام همبستگی و حمایت از دادخواهان نمودیم و سرود یار دبستانی و ای ایران را خواندیم.

👈نرگس محمدی در ادامه مینویسد: باور من، دادخواهی مردم رنج کشیده ایران به عنوان یک حرکت پویا و محکم در طول چهار دهه حکومت جمهوری اسلامی وجود داشته و زنده است. دادخواهی مادران وخانواده‌های کشته‌شدگان دهه ۶۰ هنوز پا برجاست. خانواده‌های داغدار قتل‌های سیاسی دهه ۷۰، خانواده‌های کشته‌شدگان دهه ۸۰ و انبوهی از خانواده‌های کشته‌شدگان اعتراضات دهه ۹۰، دادخواه عزیزان و فرزندان خود هستند. و همزمان، دادخواهی قربانیان شکنجه و محبوسان زندانها نیز در جریان است. در این میان اولین و کوچکترین گام در مسیر این دادخواهی، فراموش نکردن ظلم و دلجویی کردن از خانواده‌های داغدار و اعلام همبستگی با آنهاست.