نگاهى به كانديداهاى خُلص ولايت فقيه! عباس (بابك) رحمتى

انتخابات

خامنه اى گفته است : “انتخابات فقط يك روز است ولى اثرش چندين سال است!”البته حين گفتن اين چند كلام انگشت وسطى را به مردم نشان ميدهد! خامنه اى ميخواهد مشروعيت نظام ولايت فقيه اش را از شما مردم بگيرد. هم ميهن عزيز ، فريب اين خدعه باز( دروغگو) را نخوريد. او اين بار تصميم گرفته است ابراهیم رئيسى قاتل جوانان را به رئيس جمهورى بر گزيند.
اينبار مردم تصميم ديگرى گرفته اند.مردمان ما بين بد و بدتر انتخاب نمى كنند ، مردم تصميم خود را گرفته اند ، تا ولايت فَقِيه، ديگر نتواند صف طولانى انتخابات را به رخ جهانيان بكشد.شركت نكردن مردم ، خود، عدم مشروعيت رژيم است. پس مردم، به اينها راى ندهيد، تا در جوامع بين المللى بى اعتبارتر از اين كه هستند ، شوند.
هموطنان ، كانديداهاى تائيد شده هيچكدام صلاحيت رئيس جمهور شدن را ندارند ، هيچكدام از آنها برنامه اى براى جز سركوب شما مردمان ايران ندارند. اينها هر كدام براى حفظ نظام فاشيستى مذهبى ، پا در عرصه انتخابات گذاشته اند و اين هم تازگى ندارد.محمد خاتمى گفته بود” در اين نظام ، رئيس جمهور فقط يك تداركاتچي است .”[١] على اكبر پرورش در دور اول انتخابات گفته بود، امام ( منظور خمينى است) به ما گفته بود براى بازار گرمى انتخابات ، برويد كانديد شويد!
حال با يك نگاه كلى به كانديداهاى انتخابات رژيم فاشيستى مذهبى متوجه ميشويم كه تمامى كانديداتورها از جنس همند و ذوب در ولايت! آنها با اين مناظراتشان، نشان دادن كه هيچكدام براى مردمان ايران برنامه اى ندارند و نمى توانند ايران را از اين بحران اقتصادى نجات دهند. هيچكدام توان حلِ معضلات جامعه ديكتاتور زده ى با تورم بيش از٥٠ درسد را ندارند.نه «ابراهيم رئيسى» رئيس قوه قضائيه كه تخصص اش در اعدام جوانان كشور بوده است و در تابستان ١٣٦٧ عضو هيئت مرگ بوده و دستور هزاران تن از جوانان را صادر ميكرده است. ونه رئيس بانك مركزى «عبدالناصر همتي » كه دست برد به صندوق باز نشستگي زده بود تا كسرى بودجه روحانى را بپوشاند! و نه سعيد جليلى با تمام ظرفيت بسيجى اش ،هيچكدام نمى توانند وضعيت كشور را از اين بحران و فقر و دزدى و رانت نجات دهند.( خلاصه با تمام ظرفیت ،این یکی به نفع رئیسی کنار رفت)
نگاهى به كانديدها:
١-ابراهيم رئيسى؛ با ٦ كلاس سواد ابتدائى از ١٩ سالگى به دليل شقاوت بى حدش به عنوان دادستان كرج و همدان همزمان برگزيده شد، و سالهادر نظام ولايى ، شغلش صدور حكم اعدام براى جوانان ايرانى بود.ابراهيم رئيسى به جلاد ٦٧ مشهور است .در اين دوره ،خامنه اى تصميم گرفته است او را براى رياست جمهورى برگزيند.
٢-سعيد جليلى بسيجى ذوب سده در ولايت است. كسى كه همه چيز را به دست احكام ارتجاعی مي سپارد!با همين انگيزه وارد انتخابات شده است يك بار سخنگوى هيئت مذاكره كننده أتمى از ١٣٨٦ تا ١٣٩٢ بود. در دانشگاه امام صادق معارف اسلامى علوم سياسى ( رشته من در آوردى كه در هيچ كجاى جهان وجود ندارد)درس خوانده است.
وی دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است. و در این دانشگاه به تدریس دیپلماسی پیامبر مشغول است. خليلى ، در انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز با شعار «جهاد بزرگ برای جهش ایران» حضور دارد![٢]
ويليام برنز گفته است ؛ ” اگر اين استاد دانشگاه است اصلن به دانشجويانش حسادت نمى كنم!
٣- پاسدار سبزواري رضايى ميرقائد، معروف به محسن رضايى ركوردار نامزد انتخابات در جهان است! هميشه پاسدار بوده و هنوز هم از سپاه پاسداران استعفا نداده است . از خباثت او همين كافى است كه بدانيم او به پسر خودش احمد هم رحم نكرده است . او بعنوان فرمانده سپاه ، در عمليات كربلاي ٥ و ٦ دهها و هزاران تن را بسيجى بى ترمز ناميده و آنها را روى مين فرستاد و يا گوشت دم توپ كرده است .
٤- عليرضا زاكانى، بسيجى خلص و سابقه دار كه در قيام ١٨ تير(جنبش دانشجويى ) ، رئيس سازمان بسيج دانشجويى و عامل سركوب در كوى دانشگاه تهران بود.كارنامه تحصيلي زاكانى اقتصاد است . در دبيرستان سه ترم مشروط ميشود و با تك امده قبولی اش را ميگيرد.وى دخترش در لوزان سوئيس تحصيل مي كند!
٥- قاضى زاده هاشمى: از عوامل خامنه اى است كه بار نماينده مجلس بوده است ، همان كه فيلم تبليغاتى اش مسخره و جوك محافل و كاربران توئيتر شده است. براى او نوشتند:” اسكار براى شماست دكتر ، چون اون سفره را روى قالى تكان دادى!
٦- محسن مهر عليزاده از بنيانگذاران سپاه مراغه است. اسيد پاشى در زمان استاندارى او در آصفهان انجام شد. در بسيارى از جنايات رژيم شريك بوده است اما اكنون اسلاح طلب شده است.
٧- عبدالناصر همتى: از موجودات دو زيست نظام ، رئيس بانك مركز. روحانى ، از پايه گذاران اقتصاد چپاول رژيم در بيمه و بانك صندوق ذخيره در يك اعتراف وحشتناك لو داد كه بودجه كشور را از صندوق باز نشستگي تامين ميشده است!
اين گوشه اى كوچك از روزمه یا زندگینامه هفت تن از كانديداهاى رژيم در آخرين انتخابات رژيم فاشيستى مذهبى است . كه از قبل همه چيز برنامه ريزى شده است.
همتى در آخرين مصاحبه اي گفته است :” ارز،كاملن در كنترل است او معتقد بود كه ارز مسير خودش را طى خواهد كرد. حالا من جزئياتش را اعلام نمى كنم ولى كاملن هدفمند است.” بازار رو به سمت تعادل پيش مي بريم. چطور؟وقتى از او ميپرسند؛ دلار رفته تو كانال ١١هزار تومان و حالا رفته تو كانال ١٢ هزار و جا خشك كرده با پررويى ميگويد: “نه بر ميگردد” ميپرسند چطورى؟ مي گويد خودش بر ميگردد! چنين فردى ميخواهد اقتصاد بيمار ايران را درمان كند! همتی بالا رفتن دلار تا مرز ٢١ هزار تومان را بيشتر روانى مي داند.
رئيس دولتى كه از خلص ترين نيروهاى بسيج يا سپاه و يا حوزه قم باشد واى به حال آن كشور و مردمش ! حال رئيس بانك مركزى سابق ، كه بعنوان كانديد اى رياست جمهورى تائيد صلاحيت ميگيرد، همان است كه اقتصاد كشور را به شوخى گرفته است ، بخاطر همين بود كه از صندوق باز نشستگان ، پول برداشته تا كسرى بودجه كشور را جبران كند! آيا چنين نفراتي صلاحيت رياست جمهورى براى جامعه فقر زده ما را دارند ؟ آيا با وجود ولايت فقيه دولت آينده جز تداركاتچى كارى پيش خواهد برد؟ گذر سيزده دوره رياست جمهورى در اين كشور ثابت كرده است، با چنين روشى در آينده ايران ، نه تنها هيچگونه تغييرى نخواهد كرد كه با وجود اقتصاد بيمار ايران ، روز بروز در تمام زمينه ها ( اقتصاد حقوق بشر و اجتماعى و سياسى) بدتر هم خواهد شد.

راى بى راى

منبع: اختر نيوز


[١] محمد خاتمى رئيس جمهور اصلاح طلب
[٢] ويكى پديا