کاخ عنکبوتی مصداقی بر سر خودش ویران شد “


اطلاعیه اتحاد زندانیان سیاسی ایران”

هموطنان ،مردم داغدار و استبداد زده ایران

در اولین هفته دادگاه حمید نوری جنایتکار دست اندر کار قتل عام تابستان۱۳۶۷ مشخص شد دشمن ترین نفر این پرونده همان کسی است که نزدیک به دو سال است در تمام رسانه ها برای این پرونده دشمن کاذب درست کرده و روی آن مانور میدهد و او کسی نیست جز ایرج مصداقی دشمن اصلی همه نحله های اپوزیسیون که سودایی جز محو کامل دیکتاتوری آخوندی ندارند .
” اگر کسی جز من خبر دستگیری حمید نوری را اعلام کند این پرونده را نابود خواهم کرد” این جمله که به اندازه صد کتاب روشنگری در آن است بوضوح نشان میدهد که مصداقی بر عکس ادعاهای کاذبش مطلقا دغدغه دادخواهی ندارد و برای هیچکس و هیچ چیز ارزشی بالاتر از خودش قائل نیست و داد خواهی از خون هزاران شهید سربدار در مقابل فردیت او ارزشی جز نابودی ندارد و او مصمم است که چنین جنایتی را به آسانی انجام دهد. او نمونه نادری است در همه انقلابات تاریخ که به اسم مخالفت با یک رژیم کار اصلی اش حمله و هجوم به اپوزیسیون همان رژیم است .
هموطنان ؛
افشاگری آقای کاوه موسوی نشان داد که نیما سروستانی مستند ساز همکار مصداقی یکسال ونیم است که دست اندر کار تهیه یک مستند سرتا پا دروغ است تا افکار عمومی جهان را منحرف کند .نیما سروستانی که در مستند قبلی خود برای کسانی که دلاورانه در تابستان ۶۷ به رژیم و دژخیمان آن نه گفتند فرد وادا‌ده و چند بار آری گفته را چون مصداقی قهرمان آن شهیدان معرفی کرده که براستی شایسته دریافت اسکار پفیوزی و بالاترین نشان لیاقت فریب را یک جا در خود دارد.
مردم آزاده ایران؛
اتحاد زندانیان سیاسی ایران که تعدادی از اعضای آن در رابطه با این دادگاه مورد مصاحبه قرار گرفته اند به اطلاع عموم میرساند که انتخاب افراد برای شهادت و شکایت مطلقا در اختیار دادگاه بوده و هیچ فرد یا سازمانی در نپذیرفتن افراد نقشی نداشته است .
برای روشن شدن افکار عمومی به اطلاع می رسانیم که یکی از اعضای ما که مصاحبه شده اما بعنوان شاهد پذیرفته نشده بود در جواب نامه اعتراضی به دادگاه جواب زیر را از بازرس مخصوص پرونده آقای توماس یونسون دریافت کرده است:

” این درست است که محاکمه آغاز شده است و تا آوریل ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. از اطلاعاتی که در بازجویی های اولیه از شهود و شاکیان جمع آوری کردیم ، دادستان پس از ارزیابی گزیده ای از آنها را ارائه میدهد و این بر اساس اتهامات مظنون و آنچه باید ثابت شود میباشد.
اطلاعات شما در ارتباط با بازجویی در تحقیقات مقدماتی گزارش شده است ، اما دادستان تصمیم گرفته است که شما را به عنوان شاهد محاکمه دعوت نکند. این هیچ ارتباطی با ارزش اطلاعات ارائه شده شما ندارد ، اما مربوط به شهادت از جنایاتی است که مظنون می تواند مستقیما تحت پیگرد قانونی قرار گیرد. در عین حال آزاد هستید که به عنوان یک شنونده در دادگاه شرکت کنید ”

Tomas Jönsson
Kriminalinspektör
عین همین جواب را به آقای مجتبی اخگر که در آلبانی و از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران و از شاهدان اصلی جنایات حمید نوری است همین دادگاه مکتوب داده است که در مصاحبه با صدای آمریکا بیان میکند که لینک آنرا میتوانید در اینجا مشاهده کنید: https://youtu.be/rgpOKTrEJt
آنچه در این میان قابل توجه است این است که مصداقی که اینک تشت رسوایی اش از بام جهان به زیر افتاده در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۱ در تلویزیون ماتحت نشان بهبهانی گلو پاره میکند که مجاهدین و شخص مسعود رجوی مانع حضور مجتبی اخگر در این دادگاه بوده است .این در حالی است که مانع اصلی حضور افراد ذیصلاحی مثل مجتبی اخگر همین مزدور مصداقی است که صندلی های شهود و شاکیان را با بریده هایی مثل حسین ملکی (که با پاسداران عکس یادگاری دارد) و یا حمید اشتری کسی که خودش اعتراف کرده که همان داخل زندان بریده بوده و رحمان علی کرمی که ادعا کرده که در زمان اعدام‌ها در یکی از بند های عمومی گوهردشت بوده و اصلا به دادگاه نرفته و از چیزی خبر نداشته و امثال اینها پر کرده است . همین نمونه میتواند از تمام ادعاهای کاذب و تهمت های ناجوانمردانه او به مجاهدین و دیگران رمزگشایی کند.
مردم عزیز ایران؛
تا همینجا ثابت شده که نقش مصداقی خائن در دستگیری حمید نوری تنها تلفنی بوده است که به کاوه موسوی زده است و بلافاصله بعد از آن با کشاندن پای حمید اشتری بریده دروغگو به این پرونده خیانت خود را شروع میکند حمید اشتری کسی است که بعد از کار زشت و بی پرنسیب سعید بهبهانی در یک کافه در استکهلم همراه مصداقی و بقیه بریده ها با کف زدن ممتد از ماتحت نشان دادن او استقبال میکند و همان شب در کلاب هاووس در حضور آقای کاوه موسوی که بهبهانی را تقبیح و احمق خطاب میکند این مزدور ابله رنگ عوض میکند و با دروغ های وقیحانه علیه تظاهرات کنندگان چون فضا را مناسب نمی بیند بزدلاانه عمل بهبهانی را محکوم میکند .

اتحاد زندانیان سیاسی ایران که اکثر اعضای آن یک یا چند عضو خانواده خود را در درنده خویی های خمینی در دهه شصت از دست داده‌اند از ۱۰۴هنرمند و فعال مدنی که در حمایت از محاکمه حمید نوری نوشتند ” کارشکنی ها در باره این پرونده فقط به ترفند های تباه حکومت ختم نمی‌شود و از همان ابتدا شاهد سنگ اندازی های ناشی از مخالفت های ایدئولوژیک با کوشندگان این پرونده هستیم که با هر انگیزه ای صورت گیرد حاصلی جز خدمت به اهداف جمهوری اسلامی در پنهان کردن حقیقت و انکار جنایت ندارد و نخواهد داشت ” سئوال میکند آیا تا بحال کسی را بغیر از مصداقی سراغ دارید که عزم نابود کردن این پرونده را داشته باشد؟
آیا شرافت و شهامت آنرا دارید که اعلام کنید در تور پروپوگاندای ساخته و پرداخته مصداقی – بهبهانی و دروغ سازی چون نیما سروستانی قرار گرفته اید؟ به دلال امضا جمع کن برای این مزدور شهلا شفیق امیدی به پشیمانی نیست او تصمیم گرفته برای همیشه در سمت لجن تاریخ شناور باشد، اما از خانم شیرین عبادی که همیشه جایزه صلح نوبل را به پای خوکان میریزد سئوال میکنیم آیا وقت آن نرسیده که یکبار هم که شده در سمت مردم قرار بگیرید ؟
از آقای اسفندیار منفرد زاده که در نشست تلویزیونی ماتحت نشان بهبهانی شرکت کرده و با گنده گاو چاله دهانی و بلاهتی کم نظیر اظهار میدارد ” کسانی با این پرونده موافقت نکردند و حتی سکوت نکردند که هیچ بلکه سمپاشی هم علیه این روند کردند.
جای تاسف است افرادی تحریک شده ،نا آگاه و فریب خورده از سازمانی بویژه خود سازمان مجاهدین مشخصا به جای پیوستن به این پروژه هنوز نمیدانم چرا با این پروژه مخالفت کرده‌اند ” سئوال میکنیم چرا شما همگان را در قالب خودتان تحریک شده، نا آگاه و فریب خورده می انگارید؟ اگر با عمل شنیع بهبهانی و ادعای نابودی پرونده توسط مصداقی به حقیقت ماجرا آگاه نشده اید تاریخ از شما بعنوان هنرمند بی خرد و آلت دست پلید ترین ها یاد خواهد کرد .
مردم عزیز ایران؛
اتحاد زندانیان سیاسی ایران که یک نهاد مستقل است در پیشگاه تاریخ و مردم گواهی میدهد که سازمان مجاهدین خلق از ابتدای دستگیری حمید نوری تمامی تلاش خود را برای بسیج زندانیان دهه شصت در جهت شهادت در دادگاه بکار برده و از همه زندانیانی که با جنایات این جانی در زندانها آشنایی داشته اند خواسته است تا برای شهادت به مسئولین دادگاه در استکهلم مراجعه کنند و همین تلاش بوده که این پرونده را نجات داده وگرنه بنا بر اعتراف آقای کاوه موسوی اگر فقط شهادت مزدورانی چون مصداقی و اشتری بود این پرونده تا بحال شکست خورده بود ما همچنین به اطلاع عموم میرسانیم که نظر به کثرت اسناد و شهود معتبر در این پرونده هیچ راه فراری برای جنایتکار حمیدنوری باقی نمانده و تنها تهدید این پرونده همچنان مزدور ایرج مصداقی است کما اینکه در پنجمین جلسه دادگاه جمعه ۲۰ آگوست ۲۰۲۱ تقریبا تمامی دفاعیات وکیل مدافع حمید نوری بر پایه اظهارات غیر مسئولانه و اعمال غیر قانونی و خود محور بینی و جعلیاتی بود که این تواب مزدور در این مدت انجام داده است چنانکه اگر افشاگری مسئولانه و به موقع آقای کاوه موسوی نبود پرونده با چالش مهمی روبرو بود .

ما معتقد هستیم با توجه به این روشنگریها اگر کسانی باز هم درسمت مصداقی بایستند یا مزدور جمهوری اسلامی هستند یا به دشواری فهم مبتلا گشته اند و خود را همچنان مسافر قطار پلیدی و خیانت می پندارند.

اتحاد زندانیان سیاسی ایران