۱۶آذر در تولدی دوباره فریادی علیه دیکتاتور می شود

چهل و سه سال بعد از مصادره دانشگاه و ۱۶ آذر توسط رژیم از طریق تزریق سهمیه سپاه ، سهمیه بسیج، سهمیه بنیاد شهید و هزار نهاد امنیتی دیگر بر اثر قیام سترگ مردم ایران دانشجویان شجاع دانشگاه را از رژیم اشغالگر و سفاک پس گرفتند ‌وبه سنگر آزادی خواهی مردم ایران تبدیل کردند.
در طول چهار دهه گذشته نهادهای امنیتی با کمک بسیج ‌وسیل مزدوران سهمیه ای دانشگاه را به اسارت گرفتند و دانشجویان را با سرکوب و تهدید و زندان به سکوت کشانده بود. اما در عرض کمتر از سه ماهی که از عمر این خیزش انقلابی می گذرد دانشجویان با الهام از مبارزان کف خیابان به سرعت هویت مسخ شده خود را بازسازی کرده و با خلق آثار بی شماری از جمله سرود (سخت هراسیده ای از دل یک رنگ ما) و نیز کارهای با ارزش دانشجویان رشته هنر در سراسر کشور خروشیدند و همپای خیابان ، فریاد مظلومیت مردم ایران را به گوش جهانیان رساندند.
به همین خاطر امسال ۱۶ آذر را نه تنها دانشجویان، بلکه همه مردم ایران و‌نه تنها فقط در ۱۶ آذر، بلکه در ۱۴ ، ۱۵و ۱۶ آذر در سراسر ایران با شعار مرگ ‌بر دیکتاتور یاد و خاطره سه پیشتاز دانشجویی قندچی ، شریعت رضوی و بزرگ نیا را گرامی میدارند و‌میروند تا بساط دیکتاتوری خامنه ای را از صفحه روزگار پاک کنند .
اتحاد زندانیان سیاسی ایران ضمن بزرگداشت یاد ‌‌وخاطره ۱۶ آذر همگام با دانشجویان و همراه با مردم بجان آمده از قیام میهنی پیش رو حمایت کرده و از همه اقشار و آزادگان ایران زمین می خواهد که با حضور در خیابانهای میهن و حمایت از اعتصاب کنندگان شریف از جوانان و قهرمانانی که کمر همت به سرنگونی حکومت ولایی بسته اند پشتیبانی کنند .
باید یاد آوری کنیم که آنچه جوانان جان برکف در دست دارند اتحادی بی نظیر و اراده‌ای سترگ برای سرنگونی است و آنچه دشمن در صحنه دارد نا لایق ترین حکومت با واخورده ترین و ترسیده ترین نیروی بی انگیزه برای حفاظت از دزدانی در حال فرار است این دو پارامتر متضاد تضمین کننده پیروزی مردم ایران است. این دیالکتیک تاریخ و قانونمندی انقلاب است .
اتحاد زندانیان سیاسی ایران