جنازه‌هایی به نام‌های پوتین و اسد :رحیم قمیشی

پوتین

چند سال پیش و در اوج کشتار مردم بی دفاع سوریه توسط هواپیماهای روسیه و نظامیان ایرانی، پیش‌بینی قطعی کرده بودم بشار اسد دیگر به هیچ وجه امکان ادامه حکومت بر سوریه را ندارد.
آنچه امروز در سوریه جریان دارد حفظ جنازه اسد است، تا اسرائیل اهدافش را برآورده کند، بودجه ایران و مهماتش مصرف شود، کینه مردم سوریه به حکومت های ایدئولوژیک بیشتر شود و منافع استعمارگران کاملا برآورده گردد.
همه اینها نیاز به جنازه متحرکی دارد به نام اسد.

پوتین که بیشتر از بیست سال بود خود را در روسیه تبدیل به حاکم مادام‌العمر آن کشور کرده بود، با حمله‌اش به اکراین فاتحه خود را خواند. قتل ناوالنی در زندان‌های مخوف روسیه، مهر تاییدی بود بر اینکه دوران پوتین تمام شده، وجود جنازه‌ای متحرک در روسیه را، قدرت‌های اقتصادی جهان نیاز دارند. نه فقط برای فروش تسلیحات به اکراین و سایر کشورها، برای اینکه ساختار اقتصادی، صنعتی روسیه را برای ده‌ها سال عقب بیندازند، به نحوی که جانشینان پوتین هم نتوانند روسیه را به هماوردی با قدرت‌های بزرگ جهان بکشانند. جهان به جنازه‌ای به نام پوتین نیاز دارد، ولو سخنرانی هم بکند، ظاهراً اقداماتی هم داشته باشد، ولی او مرده.

رژیم‌هایی که به زندان و کشتار مخالفان داخلی  خود اقدام می‌کنند، هرگز قادر به بازسازی وجهه خود نخواهند شد. مردم خون به‌ناحق ریخته شده را امکان ندارد فراموش کنند. آنهایی که از مخالفان بدون اسلحه خود که سلاحی جز بیان و قلم ندارند وحشت دارند و با دستگیری آنها فکر می‌کنند آنها را از کار انداخته‌اند، رژیم‌هایی که برایشان قضاوت مردم در موردشان اهمیت ندارد، می‌دانند جوان‌ها چه تصوری از آنها دارند، اما تظاهر می‌کنند که خبر ندارند، محبوبیت مردمی ندارند و نفرت در لایه‌های متعددی از جامعه علیه‌شان شکل گرفته، امکان دفاع از منافع ملت‌شان را ندارند و به حفظ منافع عده‌ای اندک بسنده می‌کنند، “مُرده‌اند” فقط قدرت‌های جهان به جنازه‌های متحرک‌شان نیاز دارند!
http://telegram.me/bavarh
درختان خشکیده و بی‌ثمر، و از درون موریانه خورده‌، باید بترسند تنها بادی نوزد! طوفان نیاز نیست، تبر نیاز ندارند، آنها باید بدانند بزودی می‌افتند. شاید منفعتی برای باغبان دارند، منفعتی کوتاه مدت!
اسد حاکمیت نمی‌کند، نفرت می‌کارد.
پوتین در جهان منفور شده، هر چقدر به روی خودش نیاورد.
هر چقدر عکس‌های بزرگ بر چهارراه‌ها بگذارند، بزرگ نمی‌شوند. بیشتر ناسزا می‌شنوند.
خودشان سوار اتوبوس و تاکسی و مترو نمی‌شوند
مشاوران‌شان هم نمی‌شوند؟
همه‌شان می‌دانند!
تظاهر می‌کنند نمی‌دانند…

جنازه بقیه دیکتاتور ها را شما حدث بزنید!!!