تلاش باند زر و زور و تزویر برای نجات کاظمصدیقی رحمت‌اله بیگدلی:

گزارشی دقیق از ماجرای دومینوی فساد بزرگ زمین‌خواری و دروغ صدیقی و پسران وی و تلاش باند زر و زور و تزویر برای نجات کاظم_صدیقی

۱. اسناد فساد زمین‌خواری هزار میلیاردی کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پسران وی از مدرسه علمیه امام خمینی واقع در اُزگُلِ تهران در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ توسط یاشار سلطانی منتشر شد
۲. متأسفانه علی‌رغم انتشار اسناد این زمین‌خواری، نمازجمعه روز جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ به امامت کاظم صدیقی اقامه شد که مصداق بارز نمک پاشیدن بر زخم ملت بود!
پس از افشای اسناد این فساد بزرگ حداقل انتظار این بود که برای حفظ ظاهر هم که شده تا زمان شفاف‌شدن موضوع، کاظم صدیقی در مسندهای رسمی حضور نیابد، چه رسد به مسند معنوی و مهم امامت جمعه تهران که از شروط اولیه و لاینفک آن عدالت است!
۳. پس از اقامه نمازجمعه تهران توسط کاظم صدیقی، گردان‌های لشکر سایبری با قدرت تمام وارد میدان شدند و اصل خبر را تکذیب کردند و‌ گفتند دروغ است و با فضاسازی خواستار برخورد قضایی با یاشار سلطانی شدند!
۴. خبرگزاری فارس با وقاحت تمام زمین‌خواری کاظم صدیقی و پسران را «دروغ بزرگ» خواند و نوشت: «در پی انتشار اخباری مبنی بر زمین‌خواری توسط تولیت حوزه علمیه امام خمینی، تحقیقات حاکی از آن است که از چند ماه گذشته، اصلاحاتی برای منافع حوزه انجام شده بود و شایعه زمین‌خواری یک “دروغ بزرگ” است»!

۵. پس از این‌که اسناد قاطعِ دال بر این فساد بزرگ منتشر شد کاظم صدیقی و غوغائیان حامی فساد از راه دیگری وارد شدند و گفتند:
«امضای کاظم صدیقی را جعل کرده‌اند»!

۶. پس از ناکامی لشکر سایبری و فارس و شرکا برای پایان دادن به غائله، این بار صداوسیما وارد میدان شد و کاظم صدیقی در گفت‌وگو با یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما در توضیحی در باره زمین‌خواری هزار میلیاردی ضمن تأیید تلویحی این اتفاق، آن را حاصل «جعل امضای خود» خواند!
۷. بعد از افشای این‌که کاظم صدیقی خودش به دفترخانه رفته، امضا کرده و انگشت زده است، مدرسه علمیه بیانیه داد و مدعی شد: «زمینی که انتقالش را تکذیب می‌کردند به مدرسه علمیه برمی‌گردد.»!

۸. پس از رونمایی از این همه دروغ و افتضاحِ کاظم صدیقی و حامیانش، روزنامه مرتزق از بیت‌المالِ همشهری که زیر نظر شورای شهر اصولگرا و زاکانی شهردار تهران منتشر می‌شود در روز شنبه۴فروردین۱۴۰۳ وارد میدان شد و طرحی از چهره کاظم صدیقیِ همیشه‌گریان را با لبخندی ژوکوندی و مهربان عکس و تیتر اول خود کرد و خواستار «برخورد مؤمنانه» و رعایت‌ اخلاق و تقوا در باره او شد!
۹. پس از این همه دروغگویی برای نجات صدیقی، سندی منتشر شد که کاظم صدیقی از جايگاه تولیت مدرسه علمیه، زمین را ۱۵۰ برابر کم‌تر از قیمت واقعی به پسرانش فروخته است!
یاشار سلطانی، شامگاه یک‌شنبه، ۵ فروردین با انتشار اسناد انتقال زمین واقع در محله اُزگُل در شمال تهران نوشت: در حالی که قیمت تقریبی این ملک «هزار میلیارد تومان است»، مبلغ فروش آن در سند «شش میلیارد و ششصد میلیون تومان» ذکر شده است!
در حالی این مبلغ به عنوان «ثمن معامله» ذکر شده که در بازار روز تهران با این مبلغ امکان خرید یک آپارتمان کوچک نیز در این منطقه وجود ندارد!
۱۰. نکته جالب‌تر این‌که بر اساس اسناد منتشره، این مبلغ به صورت نقدی توسط جواد عزیزی و محمدمهدی صدیقی (فرزند کاظم_صدیقی به فروشنده یعنی کاظم صدیقی پرداخت شده است!
این در حالی است که مبلغ مذکور در کم‌ترین حجم ممکن بیش از۶۶هزار قطعه تراول‌چک ۱۰۰ هزار تومانی را شامل می‌شود که عملاً تحویل نقدی آن غیرممکن است!
بر اساس عرف معاملات ملکی در ایران این نوع مبالغ با چک رمزدار یا چک بین بانکی منتقل می‌شوند!
۱۱. پس از درخواست برخورد مؤمنانه با کاظم صدیقی،یاشار سلطانی در روز ۵ فروردین خبر داد که اسناد جدیدی را به‌دست آورده که  حاکی از یک فساد مالی دیگرِ مرتبط با صدیقی و خانواده اوست!این سند حاکی از این است که درآمدهای «هتل جهان» در مشهد که از سوی خیرین به مدرسه علمیه زیر نظر کاظم صدیقی در ازگل اختصاص یافته به حساب مؤسسه‌‌ای شخصی به مدیریت کاظم صدیقی واریز شده است!بنابر این گزارش، اجاره ماهیانه این هتل حدود یک میلیارد تومان بوده است!
۱۲. باند حاکم موسوم به اصولگرا که این روزها خود را انقلابی می‌خواند و همه مراکز قدرت و ثروت را یک‌پارچه در اختیار دارد در ماجرای فساد حیرت‌انگیز کاظم صدیقی و پسران در مخمصه‌ای عجیب گرفتار شده است!
این باند که امروز خواهان برخورد مؤمنانه با کاظم صدیقی است،همواره با ساختن دروغ‌های شاخدار علیه رقبای خود بدترین تهمت‌ها را به‌آنان زده و آنان را از قطار انقلاب پیاده کرده است!

امروز روز امتحان جمهوری اسلامی بالاخص دستگاه قضایی است که باید نشان دهد چگونه با این دومینوی فساد بزرگ و دروغ کاظم صدیقی برخورد می‌کند!