حمله به ساختمان دیپلماتیک ایران مکانیزم ماشه را فعال کرد

حمله به ساختمان دیپلماتیک ایران در سوریه پایان جنگ اسراییل با حماس در غزه را رسما اعلام کرد.
جنگ با حماس تمام شده و باید به سایر جبهه ها از جمله به حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی پرداخته شود.
اسراییل می گوید با زدن ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه فصل جدیدی از معادلات و محاسبات سیاسی در حال رقم خوردن است.
فراموش نکنیم که منطقه آبستن وقایع جدید است و دیگر به وضع قبل از حمله باز نمی گردد این یک تصمیم خلق‌الساعه و صرف اسرائیلی نبوده بلکه همه کشور ها با هم از جمله آمریکا و انگلیسی از آن حمایت و با اسراییل همکاری داشته اند با این حمله می رود که جبهه مقاومت و جاه طلبی های جمهوری اسلامی در خاور میانه به تاریخ بپیوندد و وارد یک اپوخه و سرفصل جدیدی بشود که با راهبرد غرب و آمریکا و همپیمانان عرب منطقه مطابقت دارد.
نقشه راه جدیدی برای امنیت و دموکراسی و برسمیت شناختن کشور فلسطین و ارتباط دیپلماتیک همه کشور های عرب و مسلمان با اسرائیل در خاور میانه است و این نقشه راه از فردای روز حمله معطل پاسخ جمهوری اسلامی است و در روز های آتی جمهوری اسلامی باید تصمیم خود را بگیرد یا جنگ و یا عقب نشینی و مذاکره با آمریکا و کشور های غربی است.

اگر جمهوری اسلامی پاسخ نظامی را انتخاب بکند به مثابه جنگ است و مکانیزم ماشه فعال می شود و سطح پاسخ اهمیتی ندارد نفس پاسخ به منزله جنگ با جمهوری اسلامی است! و شدت و حدت آن بستگی به سردمداران جمهوری اسلامی دارد که نسبت به دغدعه های جهانی و ابراز نگرانی های موجود با جامعه جهانی همکاری های لازم را بکند سطح همکاری ها چند بخشی هستند اول همکاری حقوق بشری و بعد توقف برنامه موشکی و هسته ای و جمع کردن کامل بساط نیابتی ها و خروج از سوریه است.
پیام روشن است بازی تمام شده و اینجا آخر خط است!
آمریکا و انگلیس قاطعانه اعلام کردند که ما منتظر پاسخ جمهوری اسلامی و در عین حال آماده جنگ هستیم