سخنی در مورد سایبری‌های نوکر نظام :ناصر_دانشفر

هر چه پیشتر می‌رویم با قرائن و شواهد بسیار، بیشتر برای حقیر روشن می‌شود که رژیم تا چه اندازه از نوشته‌های منتقدان عذاب می‌کشد. خود شاهد هستید که توسط مزدوران سایبری به شیوه‌های مختلف و با بهره‌گیری از انواع ترفندها، تیرهای مسموم خود را به سوی کنشگران  منتقد نظام مقدس روانه می‌کنند.
عده‌ای از سایبری‌های مزدور حضرت آقا، با این حیله که منتقدان خارج از زندان قطعاً آدم نظام هستند، بنای بی‌آبرو کردن آنان را دارند. یکی نیست به این نوکران درگاه بگوید که نباید اینگونه خود را لو بدهید، چرا که نتیجهٔ مستقیم و تفسیر این گفته آن است که منتقدان تا هنگام خوردن دستبند به دستشان حق نوشتن ندارند. بگذریم که همینان با ایجاد شک و شبهه در مورد چگونگی اسارت افراد گرفتار غل و زنجیر، همهٔ همت خود را به کار می‌گیرند که نقادی آنان را نیز بی‌ثمر نمایند.
برخی از آنان با توهین و تمسخر سعی برای پا پس کشیدن آنان دارند، این نوچه‌های کوچک و حقیر متوجه نیستند که منتقد اگر تحمل بی‌ادبی‌های هتاکان را نداشته باشد، پا گذاشتن وی به مسیر مبارزه غلط محض و اشتباه نابخشودنی است.
بعضی از حضرات با تلقین یأس و ناامیدی به مخاطبان سعی دارند که تلاش و مجاهدت مخالفان نظام را بی‌فایده نشان دهند. ای کاش می‌فهمیدند که مردم ما فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند و وقتی به تغییرات ماهوی جامعه در این چند سالهٔ اخیر می‌نگرند، با حمایت‌های بی‌دریغ خود به ارزش کار زنان و مردان مبارز وطن گواهی می‌دهند.
شماری از آنان با پوشیدن لباس منتقد چند آتشهٔ نظام، سعی در به جان هم انداختن مردم دارند. خود را عاشق سینه‌چاک رضا پهلوی جا می‌زنند و با یکایک نحله‌های فکری مخالف نظام شاهنشاهی برخوردهای دون شأن یک انسان می‌نماید. خود را بریده از جمع اصلاح‌طلبان معرفی می‌کنند و به اردوگاه اصولگرایان معتدل و جبههٔ اصلاحات با تمام توان می‌تازند. از نوشته‌های منتقدان مقبول خلایق وام می‌گیرند تا سر دیگر منتقدان حاکمیت را گوش تا گوش ببرند.
با اطلاعاتی که دستگاه امنیتی در اختیارشان قرار می‌دهند، دروغ و راست را ممزوج و به خورد مخاطب می‌دهند، تا فرد منتقد را از چشم مردم بیندازند، اینان برای نیل به مقصود از هیچ رذالتی دریغ نمی‌نمایند.
باید اذعان کرد که حاکمیت اگر در ادارهٔ کشور کاملآ ناکارآمد است، در عوض در مباهته و به کارگیری چنین شگردهای ناجوانمردانه بس توانمند است. به این نکته نیز باید اعتراف کرد که بدلیل بی‌اعتمادی حاکم بر مردم کشورمان، شوربختانه افراد فرو افتاده در دام مزدوران سایبری نیز کم نیستند. اما هم حاکمیت و هم این قلم‌به‌مزد‌های نوکر نظام بدانند که بار کج به منزل نمی‌رسد.
آری آنها به دلیل ذات پلیدشان در اکثر اوقات مورد شناسایی هموطنان قرار می‌گیرند و به ناچار یا با شکل و شمایلی جدید وارد معرکه می‌شوند و یا به کانال و فضاهای دیگر نقل مکان می‌کنند تا به زعم خود با این بازی‌های کودکانه شخصیت عاشقان وطن را تخریب کنند.
در یکی از محافل گرم دوستانه به مانند دیگر مجامع اینچنینی، بانویی از حقیر پرسید که چرا دستگیر نمی‌شوید؟ آیا این بدین دلیل نیست که آدم نظام هستید و نقش سوپاپ اطمینان نظام را بازی می‌کنید؟
خدمتشان عرض کردم، شما فرض کنید که این عین واقعیت است. حالا بگویید در درستی نوشته‌های من و امثال من، چیزی جز شرح واقعیات ناصواب حاکم بر کشورمان می‌بینید؟ اگر اینها منطبق بر واقعیت است، فکر کنید که نویسندهٔ آن افراد مورد وثوق شمایند. ما غلط که نمی‌گوییم، همین کافی است، مگر نه اینکه امیرمؤمنان فرموده‌اند:
اُنظُر إلَی ما قالَ وَ لا تَنظُر إِلَی مَن قالَ
پس من گوینده و نویسنده مهم نیستم، آنچه مهم است، مضمون نوشته و گفتهٔ افراد است.

ما نباید دل به افراد، ببندیم، افکار مهمند‌.

در پایان به سایبری‌های کانال خود عرض می‌کنم که حذف شما بیش از چند ثانیه زمان لازم ندارد، اما باور کنید که ما منتقدان به مانند اربابهای خالی از انصاف شما اهل نان بریدن نیستیم، مطمئن هستم که همراهان عزیز پس از خواندن چند پست شما و فهم ماهیت بی‌مقدارتان، با پوزخند از کنار متن‌های ارسالی‌تان خواهند گذشت.
عزت زیاد