بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج در رابطه با صدور حکم اعدام توماج صادقی

با صدور حکم اعدام زندانی سیاسی توماج صالحی، موج محکومیت در داخل و خارج کشور افزایش یافته است. جمعی از زندانیان سیاسی در زندان مرکزی کرج با صدور اطلاعیه‌ای صدور این حکم را محکوم کرده‌اند.

همچنین زندانیان سیاسی زندان قزلحصار نیز با صدور یک بیانیه‌ این حکم را بغایت غیر انسانی و غیرقانونی دانسته و ، آن را از جمله طرح های سرکوب‌گرانه‌ای می‌دانند که در راستای افزایش کشتار زندانیان و اعدام های بلاوقفه، تنها برای ایجاد رعب و و هراس در میان جوانان معترض به کار بسته‌اند.

بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج در محکومیت حکم اعدام توماج صالحی
بسم الله القاصم الجبارین

آنک قصابانند در گذرگاه‌ها مستقر، با کنده و ساطوری خون‌آلود، روزگار غریبی است نازنین

اساس‌شان رعب و وحشت است، این درون مایه تمامی توتالیترها و دیکتاتورهاست.

به فرموده، بزرگ و کوچک‌شان را بزنید و بکشید و بتازید گلادیاتورها! رویه دستوری اخیر فاشیسم دینی آخوندها سرکوب خونینی است که تا کنون جان ده‌ها دخت ایران را به نیش کشیده‌اند.

حال بوضوع در همین چهل و اندی سال، جنایت آخوندی خود را عیان کرده، این فصل جدیدی است که در همان ابتدا محتوم به شکست است. طرحی که رژیم به جامعه تزریق می کند نقشه ساده و معیوبی است که توان انحراف در اساس ماجرا را ندارد.

آری سیاست این رژیم در اساس، سرکوب و وحشت است. این حاکمیت در پی آن است تا فرهنگ پس مانده خود را به جامعه ایران تحمیل کند.

آنها از ضمیرهای آگاه مردم و جوانان این وطن، در ترس و وحشت هستند. نمونه‌اش صدور حکم اعدام برای جوان هنرمند ایرانی، توماج صالحی است.

حکام نادان و سرمست از قدرت پوشالی و شرکای بین‌المللی‌شان این حقیقت ناب را نمی‌بینند و نمی‌خواهند ببینند که قیام مردم ایران علیه ظلم و ستم، امری قطعی و حتمی است. این جریان و موج خروشان برگشت‌پذیر نیست و هر اقدامی علیه مردم ایران، به موج‌های بزرگتر علیه رژیم تبدیل خواهد شد.

خطاب به مأمورین در خدمت ولایت فقیه می گوییم که:

وظیفه شما خدمت به خامنه‌ای نیست. هر چه سریع‌تر در صف مردم ایران قرار بگیرید و از سرکوب مردم و بخصوص زنان آزاده ایرانی دست بردارید چرا که این امری است که جامعه ایران آن را هرگز نخواهد بخشید.

هشدار می‌دهیم که جامعه به خروش آمده ایران هرگز صحنه‌های وحشیگری و سرکوب علیه زنان در ایران را فراموش نخواهد کرد و از عاملان و آمران آن به شدیدترین وجه حسابرسی خواهد کرد. از روز حسابرسی مردم ایران بترسید.

درود بر شهدای راه آزادی

زنده باد ایران دمکراتیک

زندانیان سیاسی در شکنجه گاه مرکزی کرج

اردیبهشت ۱۴۰۳