میراث شوم‌…کوروش غدیری

.

حال که از ایام فوت مرحوم رئیسی گذشته است بدنیست نگاهی واقع بینانه به اقدامات مشکوک دولت ایشان بیندازیم.

(هجـوم افاغنه)

مهمترین فاجعه مدیریتی که در زمان مرحوم رئیسی به وقوع پیوست باز گذاشتن مرزهای شرقی و هجوم میلیونی افاغنه به ایران بود.

با اینکه در چند توییت نمیشود بطورکامل این خیانت سازماندهی شده را بازگو کرد اما آنرا بررسی میکنیم.

در آغاز کار این دولت لابی طرفدار آن در مجلس با ایجاد فشــار بسیار سـعی در تاسیس یک سازمان غیر قانونی تحت عنوان « سازمان ملی مهاجرت » داشتند که با حضور و هوشیاری به موقع نمایندگان آگاه، طرح همان موقع از دستور کار مجلس به دلیل ابعاد خیانت بار امنیتی و اقتصادی؛ خارج شد

اما دولت و اصرار شخص آقای رئیسی و برخی از اعضای خانواده درجه یک ایشان که خود تبعه افغانستان هستند مبنی بر اعطای « اقامت دائم» صرفاً با ۲٠٠٠دلار آنهم در اقساط ۱۲ ماهه به همه افاغنه مستقر درخاک ایران و درج این در رسانه های گروهی، موجی عظیم از مهاجرت را در افاغنه ایجاد کرد.

از همان روزهای اول کار دولت نسبت به این روند غلط هشدار دادیم و اما ظاهراً بخش خاصی از دولت ایشان بر آن بودند که هر طور شـده باید این چندین میلیون افغانی اقامت دائم بگیرند.

این رفتار بدان معنا بود که جریانی در دولت سعی در تغییر بافت جمعیتی ایرانیان به نفع جریان خاص داشت.

بادیدن این روندخیانت بار جریان ملی وطنخواه بارها وبارها هشدار های لازم را در جلسات خصوصی نسبت وضع موجود به وزیر کشور و نماینده ایران درافغانستان اعلان داشت.

اما بازهم دولت دست از این حرکت خیانت آمیز برنداشت.

در ادامه به ابعادفاجعه بارحضور میلیونی افاغنه میپردازیم با تاسیس غیر قانونی «سازمان ملی مهاجرت »شروع حرکات گسـترده و آشکارا را در جهت «تغییر بافت جمعیتی ایران» و «یارگیری» جناح حاکم از آوارگان افغانی دیگر بر همگان روشن شده بودکه ما با یک «خیانت سازماندهی شده» همه جانبه طرف هستیم.

خیانتی که جملگی اطرافیان رئیسی در آن دست داشتند.

بارها و بارها در جلسات مختلف که اتفاقاً برخی نیروهای امنیتی هم از محتوی جلسه کاملاً مطلع میشدند نسـبت به این خیانت آشکار هشـدار دادیم اما ظاهرأ دستی مافیایی و قدرتمند تری در کار بود تا کارها را به سرعت جلو ببرد.

درقـدم اول وپلان یک این سناریو شـوم، آمدن قانونی گذاشتن که فرزند متولد از مادر ایرانی و اتباع باید شناسنامه ایرانی بگیرد.

همین یک خط قانون سـونامی از خرید و فروش دخترکان ایرانی در مناطق محروم ایجاد کرد.

هر چه فریاد زدیم هرچه هشـدار دادیم آقایان گوششان بدهکار نبود.

اما پلان بعدی این خیانت حدود یک میلیون دانش آموزافغانی در مدارس ایران تدریس کاملاً «رایگان» داشته باشند که این معنای سالی ۱٠ هزار میلیارد تومان هزینه اضافی برگردن آ. پ است.

اما ابعاد خیانت به اینجا ختم نمیشود، هر روز در دولت ایشان سـفره ی تازه ای از مفت خوری برای افاغنه باز میشود.

اینبار نوبت به زایمان کاملاً «رایگان» برای افاغنه در سراسر کشور بود.

اکنون که با شما صحبت میکنم نسبت رشد زاد و ولد با نسبت جمعیتی افاغنه ضریب ۵ را دارد.

برای اینکه این ضریب رابهتر متوجه شوید باید بگویم که به ازای مرگ هر یک افغانی حداقل ۵ افغانی متولد میشود که با نسبت جمعیتی آنها در ایران که چیزی در حدود ۱۵ میلیون تخمین زده میشود باید منتظر فاجعه تغییر بنیادین نسل ایرانی باشیم.

اما ابعاداین «خیانت سازماندهی شده» به همین جا ختم نمیشود.

دولت با اینکه میلیونها جوان ایرانی با معضل ازدواج و مسکن دست و پنجه نرم میکنند و عملاً خرید مسکن تبدیل به یک رویای دست نیافتنی برای ایرانیان شده است.

در یک مصوبه پنهانی دستور به ساخت گسترده « مهمان شهر» میدهد.

با پیگیری های اعضای پویش اخراج افغانی مطالبه ملی ما متوجه شدیم که دولت رئیسی از محل بودجه عمومی اقدام به ساخت ۵٠٠ شهر جدید تحت عنوان «مهمانشهر» در سراسر کشور کرده است.

مهمانشهرهایی که صرفاً برای رفاه افاغنه ساخته شده و به رایگان تحویل آنها میشود.

تا اینجا دولت رئیسی برای افاغنه «اقامت ارزان » « شناسنامه» «تحصیل رایگان» «هزینه زایمان و بهداشت رایگان» «محل سکونت نوساز» فراهم کرد.

این خدمات که برای ایرانیان یک رویا کامل و دست نیافتنی است توسط ایادی دولت رئیسی برای افاغنه کاملاً رایگان در دسترس شان قرار گرفت.

اینها فقط بخشی از میراث شوم رئیس جمهوری بود که این روزها برخی از آن قدیس سازی میکند.

Print Friendly, PDF & Email