ترامپ: آمریکا از سوی طبقه سیاسی فاسد در معرض نابودی است

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین و نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، تاکید کرد که او در صورت پیروزی،‌ دموکراسی آمریکا را به دوران پرشکوه آن باز خواهد گرداند.

ترامپ دوشنبه پنجم شهریور طی سخنرانی خود در کنگره انجمن گارد ملی ایالات متحده در شهر دیترویت در ایالت میشیگان، اظهار داشت که «آمریکا از سوی طبقه سیاسی فاسد و تندرویی در معرض خطر نابودی است».وی خطاب به حاضران در انجمن گارد ملی دیترویت اظهار داشت:« مادامی که مسئولان تحقیر ما در افغانستان را [از حکومت] طرد نکنیم، احساس امنیت نخواهیم کرد».

رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده در ادامه سخنان خود گفت که اگر او در انتخابات آتی پیروز شود مرزهای کشورش را خواهد بست، و افزود:«عوامل تروریستی که به درون مرزهای کشورمان نفوذ کرده‌اند را دستگیر خواهیم کرد».

نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا همچنین تاکید کرد که «ایالات متحده دیگر سربازان خود را در شرایطی که مرزهای آن به روی مهاجران باز است برای دفاع از دیگر کشورها اعزام نخواهد کرد».

سرمایه‌گذاری تاریخی
ترامپ خطاب به اعضای گارد ملی آمریکا، گفت:«ناامید نشوید رئیس جمهوری خواهید داشت که از قلمروی حاکمیتی ما دفاع خواهد کرد».

نامزد جمهوری‌خواهان با دادن وعده انتخاباتی بازسازی ارتش و ساخت جنگ‌افزار‌های هایپرسونیک، خطاب به رای‌دهندگان آمریکایی گفت:«برای بازسازی ارتش و از جمله ساخت پهپادها و جنگنده‌های هایپرسونیک سرمایه‌گذاری تاریخی انجام خواهم داد».

دونالد ترامپ در ادامه گفت که به محض پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، به جنگ میان روسیه و اوکراین پایان خواهد داد.

مانع جنگ جهانی سوم
وی همچنین در سخنرانی انتخاباتی خود متعهد شد که مانع از وقوع جنگ جهانی سوم شود.

رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده گفت که او پس از پیروزی در انتخابات پیش رو، بلافاصله بزرگترین عملیات در تاریخ کشورش را برای اخراج مهاجران از آمریکا آغاز خواهد کرد.