مظلوم‌پرستان…!!

.

آی مردمان مظلوم‌پرست که در تمامی این چند روزه “جنگ غزه و اسرائیل” به تمامه به دفاع از مظلومیت غزه‌ای‌ها و حماسی‌ها برآمدید؛ و پرداختن به تمامی مصائب ما را رها کرده‌اید و تمامی هم و غم‌تان شده است فلسطین آن هم نه تمامیِ فلسطین که “بخشی از فلسطین به نام غزه”!!
 
دفاع از مظلوم عملی‌ست خوب و بسیار ارزشمند و جنگ‌ها بدترین عمل است با نتایج فاجعه‌بار برای مردمان عادی طرفین درگیر جنگ‌ها؛ و هم‌چنین “بویژه کُشتار مردمان بی‌دفاع” حتی خارج از قالب جنگ، که به قطع و یقین باید محکوم شود. اما فراموش نکنید:

دُرست سال پیش در همین‌جا که نامش ایران است، بسیارانی از “مردمان مظلوم” نه در جنگ که در “اعتراضات مسالمت‌آمیز” در کف خیابان‌های این دیار آن هم نه با دستان پُر از خشاب‌ِپُر و تفنگ و نارنجگ و… که با دستان خالیِ خالی، توسط “نیروهای به تمامه مُسلح” مظلومانه کشته شدند؛ آن هم نه به‌وسیله ارتش یک حکومت بیگانه‌ی ظالم، که توسط مثلا نیروهای نظامی و امنیتی یک حکومت غیربیگانه‌ی مستقر در ایران به نام حکومت اسلامی…!

فراموش نکنید تیرهای مُستقیم شلیک شده به “چشمان جوانان و نوجوانان” میهن را…!!

فراموش نکنید “سربداران” را…!

فراموش نکنید “کودکان شهید” را…!

فراموش نکنید پُرشمار “زندانی‌ها” را، زندانی‌هایی که عملاً به اسارت گرفته شده‌اند آن هم نه در جنگ، که تمامی جرم‌شان فقط و فقط اعتراض مسالمت‌آمیز بود…!

فراموش نکنید جفاهای گوناگون ضدانسانی حکومت، به “خانواده‌های داغدار” جانباختگان و اسیران در زندان‌ها را…!

فراموش نکنید حتی عدم اجازه برپایی مراسم مرسوم کفن و دفن و ختم و مراسم سوگواری به خانواده‌های داغدار را که حتی در جنگ‌ها نیز چنان نمی‌شود و چنان جفایی نمی‌کنند در حق خانواده‌های کُشته شده‌ی طرفین برای سوگواری…!

و
فراموش نکنید به‌ویژه “فجایع آبان ۹۸” را که نه در یک جنگ تمام‌‌عیار میان طرفینِ نزاع از همین نوع که در این چند روزه درگرفته است میان نیروهای مُسلح غزه و ارتش اسرائیل، و حتی نه در یک درگیری مُسلحانه میان دو گروه مُسلح و حتی و حتی نه در حالت انقلابی و برای به انجام رساندن یک انقلاب، که فقط و فقط در اعتراضات مردمان به گران شدن ناگهانی قیمت بنزین در شهرهای ایران، که در آن نیروهای به تمامه مُسلح با تمامی توانِ سرکوب مستقیم خود، نه در چند ماه یا چند هفته که تنها و تنها در عرض یکی دو روز، بیش از “۱۵۰۰ نفر” را کُشتند که تمامی گناه‌شان فقط اعتراض بود به اعلام رسمی گران شدن بنزین توسط دولت…!!

و
فراموش نکنید تمامی فجایع و “مظلوم‌کُشی‌های” سال‌های پیش از این‌ها را…!!

فراموش نکنید و به یاد بیاورید تمامی این مظلومیت‌‌ها را، تا شاید در گوشه‌ای از ذهن‌تان، اینان نیز مظلوم شمرده شوند بلکه به یاد بمانند در ضمیرتان…!

نه فلسطین و نه اسرائیل، چه مظلوم باشند و چه ظالم، مسئله ما نیستند؛ مسئله ما ایران است و حفظ منافع ملی در گستره روابط بین‌الملل است. و اولویت ما دفاع از این مظلومان است در این‌جا و تاختن بر ظالمان در این‌جا. این نوع اندیشه البته به مذاق آنانی که فلسطین را مسئله‌ی خود کرده‌اند و دفاع از فلسطینی‌ها به‌عنوان “مظلومان زمانه” را چنان در ذهن و ضمیر خود نهادینه کرده‌اند تا حدی که جز آن‌ها را مظلوم نبینند، خوش نمی‌نشیند و پذیرا نخواهند بود…!!

مخاطبان اصلی این نوشتار خلاف آمد این روزها، اما نسل‌های جوان و نوجوانی هستند که با تمامی تلاش‌های حکومت اسلامی از مهدکودک تا دانشگاه و با تمامی دستگاه تبلیغاتی در تمامی جامعه برای جا انداختن و نهادینه کردن مسئله فلسطین و مظلومیت فلسطینی‌ها، خوشوقتانه اسیر آن نهادینگی شدن، نشده‌اند‌ و هم‌چنان در سر، سودای ایران دارند و مسئله‌ی اصلی‌شان ایران است؛ و در وحله اول، دل در گرو دفاع از مظلومان میهن خود دارند…

مظلوم‌پرستان، ظلم‌ِ ظالم و مظلومیت مظلومان این‌جا را دریابید! مگر نمی‌گوئید “به خانه رواست، تا به مسجد”!!

.

Print Friendly, PDF & Email