امپراطوری مهره مافیا؛ «هکتور شمخانی» :شهروند پرسشگر

ا
حسین شمخانی که خود را «هکتور» معرفی کرده، پسر علی شمخانی از سران مافیای جمهوری اسلامی است. او ۴۰ ساله است و در مسکو و بیروت درس خوانده. بیشتر وقتش را در دبی می‌گذراند و املاک لوکسی آنجا خریده و دوست دارد «یک تاجر جدی که عینک می‌زند و اغلب یک پیراهن پولو یا کت و شلوار به تن دارد» توصیف شود. «هکتور» در تأسیس و هدایت ده‌ها شرکت دخیل بوده و ده‌ها کشتی را مدیریت می‌کند. او برای مافیا تحریم‌ها را دور می‌زند و نفتش را می‌فروشد؛ فرزند خلف مافیا‍!

۲۷ سالش بود که شرکت «ادمیرال» را در حوزه «حمل‌ونقل کانتینری» تاسیس کرد که بعد از ۵ سال به ظرفیت ۱۶ هزار کانتینر ۲۰ فوتی در حوزه خلیج فارس، اقیانوس هند و بنادر خاور دور رسید. تحریم شدن پدرش توسط آمریکا، این تجارت را با دشواری‌هایی روبه‌رو کرد. در سال ۲۰۲۲ و بعد از جنگ پوتین و اوکراین، کنسرسیومی از شرکت‌ها را راه انداخت؛ ازجمله شرکت «میلاووس گروپ» (Milavous Group) در دبی.

⭕️ دفتر «میلاووس گروپ» در طبقه ۳۸ یک برج اداری مجلل است و در عرض چند ماه تعداد انگشت‌شمار کارمندانش در ابتدای تأسیس به تیمی با نزدیک به ۲۰۰ نفر افزایش یافت و نفوذ چشمگیری در بازارهای جهانی انرژی به دست آورد. کارمندانی که همدیگر با با اسم مستعار صدا می‌زنند. بعضی از آنها کار در این شرکت را مثل «بازی در یک فیلم جاسوسی» توصیف کرده‌اند. این شرکت برای جمهوری اسلامی و پوتین، نفت می‌فروشد و ارتباطات گسترده‌ای با امارات و چین دارد.

«هکتور» نفت خام از حوزه های مختلف را مخلوط کرده و با تغییر برند آن همراه با محصولات نفتی مختلف از ایران و روسیه در مکان‌های مختلف جهان ازجمله بندر فجیره امارات می‌فروشد. او با این کار منشا نفت را پنهان می‌کند. او حالا ثروتش را از تجارت به دارایی‌های نمادین مثل قایق‌های گران‌قیمت تفریحی و ویلاهای مجلل تبدیل کرده و از شرایطی که جمهوری اسلامی بر ایران حاکم کرده و میهن زیبای ما را جولانگاه تبهکاران و مجرمان کرده، نهایت استفاده را می‌برد؛ نمونه روشنی از اینکه ما ملت ایران با یک حکومت طرف نیستیم بلکه داریم ایران را از چنگ یک کارتل مافیایی نجات می‌دهیم.

در شرایطی که جمهوری اسلامی با تمام توان تلاش کرده تا دست ملت ایران را از تعیین سرنوشتش قطع کند، جنبش حساب‌رسی اجتماعی می کوشد تا عاملیت تغییر در اختیار ملت ایران باقی بماند. قدرت ملی ما ایرانیان می‌تواند این بساط دروغ، فساد سیستماتیک و غارت را به هم بزند و برای ایران یک دموکراسی به ارمغان بیاورد که در آن تمام توان «دولت ملی» صرف آزادی و آبادی ایران شود.

Print Friendly, PDF & Email