ثامر السبهان: حزب‌الله و هر کس با آن همکاری می‌کند باید مجازات شوند

ثامر السبهان، وزیر مشاور در امور خلیج عربی پادشاهی عربی سعودی روز پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017 بر ضرورت مقابله با شبه‌نظامیان حزب‌الله و مجازات آنها و کوتاه کردن دست آنها از داخل و خارج و مقابله با این حزب با قدرت تاکید کرد.

ثامر السبهان در حساب توئیتری خود نوشت: «برای مقابله با حزب شبه‌نظامی تروریستی، باید آنهایی را که با این حزب همکاری سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای دارند مجازات کرد و به شکل جدی برای کوتاه کردن دست آنها از داخل و خارج اقدام و با آنها با قدرت مقابله کرد.»

وزیر مشاور در امور خلیج عربی پادشاهی عربی سعودی پیش از این نیز در توئیتری نوشته بود که ایران و حزب‌الله منبع تروریسم و افراط‌گرایی در جهان هستند او 8 سپتامبر 2017 نوشت: «منبع تروریسم و افراط‌گرایی در جهان، ایران و فرزند بزرگش حزب‌الشیطان هستند و جهان آنگونه که با داعش مقابله کرد باید با منابع آن نیز مقابله کند. ملت‌های ما نیازمند صلح و امنیت هستند.»

السبهان در 4 سپتامبر درباره جنایات حزب‌الله لبنان نوشت: «لبنان حتما نتایج جنایات غیرانسانی که حزب‌الشیطان بر امت ما روا می‌دارد را متحمل خواهد شد. لبنانی‌ها باید بین حمایت و مخالف [با حزب‌الله] یکی را انتخاب کنند. خون‌های امت عرب ارزشمند است.»