کمیسیون خارجه: نامه به آقای عزام الاحمد مسئول مصالحه ملی فلسطین

کمیسیون خارجه: نامه به آقای عزام الاحمد مسئول مصالحه ملی فلسطین
برادر عزیز عزام الاحمد مسئول مصالحه ملی
وزیر دولت، رئیس فراکسیون فتح در پارلمان فلسطین و عضو شورای انقلابی الفتح
از جانب شورای ملی مقاومت ایران در این شرایط خطیر و حساس همبستگی مردم و مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران را بطور خاص با خلق برادر فلسطین، سازمان آزادیبخش تنها نماینده قانونی مردم فلسطین و با پرزیدنت محمود عباس اعلام می کنم. روابط تاریخی میان مجاهدین با الفتح و سازمان آزادیبخش از زمان ابوعمار با برادر مجاهد مسعود رجوی بر کسی پوشیده نیست و پیوسته مورد بیم و هراس شاه و شیخ بوده است .
برغم موضع اخیر آمریکا، که متاسفانه به سود رژیم آخوندی حاکم بر ایران، بسود بنیادگرایی و همه دشمنان صلح در منطقه است، دیر نخواهد بود که انقلاب فلسطین باذن خدا به آرمان حقه مردم فلسطین و تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف، و صلح پایدار و عادلانه جامه عمل خواهد پوشاند.
پایداری و وفاداری مردان وزنان و انقلابیون فلسطین مانند شما که در سالهای اخیر دستاوردهای بزرگی برای فلسطین در بر داشته است، بدون تردید از دل این مرحله سخت نیز پیروزیهای و دستاوردهای بزرگی را به نتیجه خواهد رساند. کما اینکه مردم و مقاومت ایران نیز نخواهند گذاشت فاشیسم دینی حاکم بر ایران موضع جدید دولت آمریکا را علیه مردم و انقلاب فلسطین به خدمت بگیرد.
بهترین سلامها و ادعیه خالصانه خواهران و برادرانتان در مقاومت ایران را به برادر ابومازن برسانید.
و انها لثوره حتی النصر
برادر شما-محمد محدثین