بهاردر ایران جوانه میزند:شمس الضحی احسانی ناطق

شمس الضحی احسانی ناطق

با سلام و درود به همه قیام کنندگان راه آزادی که در میهن عزیزمان ایران تحت ستم مضاعف هستید و با درود فراوان به شهیدان راه آزادی و با درود بیشماربر مریم و مسعود رجوی
ما هم در خارج از مرزها از شما پشتیبانی میکنیم و ضمن حمایت از قیام سراسری مردم پاک ایران در برابر گرانی ظلم و ستم همه ی مردم ایران را به شرکت در تجمع سراسری علیه حکومت دیکتاتوری مذهبی دعوت میکنم .
زمان تغییر فرا رسیده است امروز مردم ایران تشنه آزادی و حقوق بشر هستند مردم ایران در سخترین شرایط بسر میبرند حکومت فاسد آخوندی جان و مال و ناموس آنها را به یغما برده و مطالبات بحق را از آنها گرفته و با افزایش قیمت سوخت و حذف یارانه ها و حتی شارژ کارت اتوبوس و مترو را نیز قطع کرده و به اینکه مردم بیکارند و از گرانی کمرشان میشکند هیچ اهمیتی نمیدهند و فقط به فکر پر کردن بیشتر جیبهایشان هستند تا بتوانند فرار کنند .
تظاهرات هر لحظه بیشتر میشود چون نیروی سرکوبگر و ماموران دست از خلق برنمیدارندو آنها را با اسپره ی فلفل با شکنجه روانی و با اسلحه و شلیک آن تهدید میکنند .
آری اینها مردمانی از نسل آفتاب هستند که تصمیم گیریهای کشورهای دیگر در آن دیده نمیشود نه از عوامل موساد و آمریکا هستند و نه غربزده و نه آشوبگر و فتنه گرهستند اینها مردم همین مملکت هستند و امروز در تعیین سرنوشت این ملت نقش آفرینی میکنند.
آخوندها در تمام این سال ها سفره مردم را کوچکتر کرده و فقط بفکر چپاول، اختلاس و صدور تروریسم بوده و هیچ گاه در راستای منافع مردم نبوده ونیستند.
همین صدا و سیمایشان خبرهای ضد و نقیض و دروغی را پخش میکند تا ترس و وحشت را در اعتراض کننده ها زیاد کرده باعث دلسردی مردم میشوند در حالیکه مردم از خواب بیدار شده اند آنها فکر میکنند مردم بعد ازسی و هشت سال که در حقشان ظلم شده مثل سال هشتاد و هشت پا پس میکشند و دوباره به جلادان اجازه میدهند تا بدتر از سال هشتاد و هشت با مردم رفتار کنند و باعث فقر و بدبختی مردم بی دفاع شوند باید حکومت را قبل از اینکه چاره ای بیندیشد سرنگون کرد اکنون رژیم در باتلاق اختناق خود فرو رفته و رسوای عام و خاص شده دیگر مردم غیورمان شکنجه اعدام و زندان نمیخواهند دیگر رژیم در برابر قیام مردم نمیتواند کاری بکند چون رژیم دجال نمیتواند همه مردم ایران را درزندان بیاندازد وبه اندازه کل ایران نیروی امنیتی ندارد و مانند سال شصت و هفت پشت آمریکا و اتحادیه اروپا پنهان شود زیرا با تلاش شبانه روزی مقاومت ایران و با تمام فشارها با صلح و دوستی متمدنانه ستمهای رژیم دجال را افشا کرده است تنها کاری که میتواند بکند پول و طلا و دلاررا از ایران میتواند به خارج بفرستد که باید جلوی خروج سرمایه ها را گرفت زیرا برای ملت است.
مردم ایران هیج گونه آزادی شخصی و اجتماعی ندارند پول ندارند بالیسانس و دکترا بیکارند.
نباید نسبت به ظالمین بی تفاوت باشیم باید یار مظلومان باشیم الان حیثیت ملی در گرو این آزادی است سی و هشت سال است که مرگ تدریجی میشویم باید یار و همراه هم باشیم باید دار و دسته دزد و جنایتکار و فاسد که مردم را به بدبختی و هلاکت کشانده اند درس عبرت و گوشمالی حسابی مانند خودشان بدهیم و به صغیر و کبیرشان رحم نکنیم باید دست بدست هم داده و این خانه ی دلمان که همان مهر و محبت و دوستی است که رژیم خراب کرده بعد از سی و هشت سال آباد کنیم .
وظیفه ملی و میهنی هر ایرانی با غیرت است تا با تمام توان دراین قیام ملی شرکت کند قیامی تا سر حد پیروزی به امید خدا خیلی زود حکومت سرنگون خواهد شد. باید اعتراضمان را بلندتر و فریادمان برای آزادی را کوبنده تر و گامهایمان را استوارتر برداریم.
به امید ایرانی آباد و آزاد
مرگ بر اصل ولایت فقیه و زنده باد ارتش آزادیبخش
شمس الضحی احسانی ناطق
11/10/1396