گرانی،نان، قیام تا سرنگونی :محمود نیشابوری

سرنگونی

به ظاهر همه چیز برای دشمن غدار بر وفق مراد است. داروغه شهر بر خود می بالد، که همه چیز را به کنترل گرفته است. خفاشان خون آشام سر مست از خوشی غارت می کنند و خون می ریزند.
نا گهان همه چیز از پی همه تیرگیها، سکوت مرگبار را شکست.
فریاد حق طلبانه مردم به ستوه آمده ازظلم و ستم نظام آخوندی از خراسان بر خواست و همه جا فریاد شد، فریاد از این همه بیداد، صدا ها پژواک بی وقفه حقوق پایمال شده مردم بود. شعار ها، همدلی اقشار مردم، خبر از قیامی دارد، که دیگر همانند سال 88 توسط فرصت طلبان به ظاهر سبز! و در محتوا بدر بردن آخوند ها از سرنگونی بود، ولی این بار همه چیز در راستای خیز سرنگونیست.
شعار های مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای ،خامنه ای حیا کن، مملکتو رهاکن و… ار جای جای میهن اسیر کاخ حنایتکاران را به لرزه در آورد.
علم الهدی خرس قطبی و از جنایت پیشکان طراز اول نظام وآخوندی از مشهد، طبق سنوات گذشته همه جنایتکاران تاریخ انگشت اتهام این گونه نا آرامی ها رابه مجاهدین نسبت داد، به خصوص اوج غیظ و دنائت این جلاد زن ستیز در رابطه با خانم مریم رجوی بود، البته این شیاد درست گفت که تا موقعی که مجاهدین باشند آب خوش از گلوی این نا بخردان فرو نمی رود.
رهنمود ها پیامهای راهگشای رهبر مقاومت به مردم ایران و تشکیل یگانهای ارتش ازادیبخش، بار دیگر اثبات کرد که خیل عظیمی از جوانان وطن به ندای رهبری جواب مثبت دادند و فریاد و خروششان دشمن زبون را بیش ازگذشته به سوی سرنگونی سوق داد«.سایت های رنگ و وارنگ وابسته به رژیم مریم رجوی را مسئول نا آرامیها شهر ها
خواند و تظاهرات مردم را کوچک و پراکنده و فقط صنفی خواند«.
اما، بدون اغراق همه فرصت طلبان و عافیت جویان که بنوعی دل در گرو شیخ و شاه دارند، باید بدانند دیگر دوران فرصت طلبی نیست، مجاهدین برای حریت و آزادی کشور از این دینفروشان حاضر به یراقند.
هر چند مجاهدین طی بیش از 4 دهه هرگز سودای قدرت نداشته و ندارند، ولی با رهبری پاکباز شان و خیل عظیم مجاهدان و هوادرانشان در جای جای وطن تا سرنگونی تام و تمام حکومت سراسر فساد آخوندی ذره ای کوتاه نحواهند آمد.
نظام آخوندی معلوم است مجاهدین را شناخته است، وهزاران توطئه، هزاران کتاب، فیلم و اراجیف علیه مجاهدین نه تنها آنها ر ا منزوی نکرد ،بلکه بیش از هر زمان در قلب مردم ایران ماندگار شدند.
بی شک هر کاری رژیم بکند، با همه مزدوران و مماشاتگرانش سرنگون خواهد شد.
آری،
پایان شب تیره، سپید است