قیام مردم ایران برای براندازی رژیم دیکتاتور آخوندی :صبا حاج قاسمی

صبا حاج قاسمی

با سلام و درود به پیشتازان آزادی و با درود به مجروحان و شهیدان مظلوم که شما مایه سربلندی و افتخار ایرانید.

براستی که لیاقتمان خیلی بیشتر از این حکومتی است که دزدان و فاسدان و چپاول گران بر ما حکومت میکنند. آنها ایران و ایرانی را دهه ها تحت فشار قرار داده و حاصلی جز زجر و نابودی برایمان نداشته اند. کنرنامه آنها چیزی جز آمار روز افزون اعتیاد، تصادفات جاده ای، پایین آمدن سن فحشا وسفره های خالی و…

اما در مقابل اعتراضات به حق خلق در ستم، نیروهای سرکوبگر را ببینید که با جان انسانها چه میکنند با پخش کردن باتوم بین اوباش و اراذل دست هر چه داعشی است از پشت بسته اند و بواقع که اینها خود ابو داعشند.

تظاهر کنندگان خواستار سرنگونی دولت روحانی و علی خامنه ای هستند زیرا این تنها راهی است که میتواند مشکلات ایران را حل کند، باید عوامل دیکتاتوری را از بین برد تا خون شهیدان پایمال نشود .

آتش انتقام شعله میکشد بشرط اینکه در راه آزادی بهای آنرا بپردازیم باید برای در هم شکستن زنجیر ظلم و استبداد مذهبی این آزمایش تاریخی را هم پشت سر گذاشت و این میسر نخواهد شد مگر با حداکثر قیمت .

همانند مجاهدین که سوگند خوردند تا پیروزی نهایی از پا ننشسته و در راه بدست آوردن آزادی به مبارزه و تلاش چندین برابر بپردازند ما هم آنها را سر مشق مسیر خود قرار داده و برای رسیدن به سرزمینی که کوروش پیام آزادی و محبت را داده گامهای استوار برداریم و در صحنه های سیاسی و اقتصادی حاضر شویم و اعتراضات را به گوش جهانیان برسانیم.

دیگر نباید در برابر ظلم و شکنجه و اعدام سکوت کرد هر چه بهایش باشد باید داد همچنان که تقریبا در چهار دهه گذشته هم دیدیم که سکوت دردی از ما دوا نکرده باید در مقابل گرانی و کودکان کار و کشتن کولبران و دزدی دولت از مردم تظاهرات سراسری بر پا کرد باید همچون مجاهدین اسطوره شد ما نباید در راه آزادی لحظه ای درنگ کنیم.

امروز با کمک یکدیگر دروغگویان و مفسدان اقتصادی و سپاه فساد و جنایت و همه و همه را افشا میکنیم و به سازمان حقوق بشر و سازمان ملل میگوئیم تا ظلم هست مبارزه هست و تا رسیدن به پیروزی همچنان اسطوار از جان و مال و ناموسمان میگذریم چون فردای ما در گرو امروزمان هست.

دیگر چهل سال فلاکت و بدبختی و تحمل سختی و در بند کشیدنها کافی است دیگر پیمانه سالیان است که از سر گذشته اکنون فقط با بهای خون و از جان گذشتگی میتوان و باید پیروز شد.

در ایران امروز با وجود این فاسدان و جنایتکاران بین المللی دیگر از انسانیت اثری نیست.

پس بپا خیزید ملت ایران تا جاودانه مانید در ذهن خلقهای ستمدیده و اسطوره شوید و پایدار تا سرمشقی باشید برای رژیم صفاکان که دیگر ظلم و ستم و داعشی رفتار نکنند که بی خردانه تصمیم نگیرند و جان انسانهای مومن را به پای چوبه ی دار نبرند که پدرها را بی فرزند و فرزندان را بی پدر نکنند.

راه را بر نیروهای سرکوبگر را ببینید، این همه رشادت فقط برازنده ی شما ایرانیان برومند است ما در این راه تا پیروزی نهایی هر چقدر لازم باشد بها و قیمت میدهیم و هرگز صحنه مبارزه را خالی نمیگذاریم.

پیش بسوی پیروزی و آزادی درایران

صبا حاج قاسمی