رژیم آخوندی غرق در ناامیدی :سید شهاب اشرافی

سید شهاب اشرافی

فریاد مردم از بی عدالتی وفساد لانه کرده درکشوربه آسمان است. آن هم نه فقط فساد مالی بلکه فساد اخلاقی ،دروغگویی وحق را ناحق کردن در بیدادگاه های آخوندی.
رژیم جز ارعاب،زندان،شلاق،نقص عضوکردن واعدام چیزی نمی شناسد. فعلا در دست دژخیمان سلاح است ودر دل ما عشق به ایران. که به زودی جواب این ها را قصبان وطن بدهیم.
مجاهدین خلق ایران همواره خاری درچشم رژیم خمینی بوده وهستند، که انشاالله کورشان خواهند کرد،هر چند که کورند ونمی توانند ببینند که مردم حق طلب ایران آنها را نمی خواهند.
این قاتلان، این رانت خواران، این دروغگویان درمملکت، راست راست راه میروند وهر غلطی که دلشان می خواهد می کنند، ولی مردم حق ندارند بگویند بالای چشمتان ابروست. بعد از وقایع دیماه سال جاری یاس وناامیدی بین خامنه ایی واطرافیانش مسطلی شده است. بطوری که هر بار که برای مانور قدرت کاری می کنند، با تو دهنی مردم مواجه شده و آتش خشم مردم را شعله ورتر می بینند،و بلافاصله پشیمان شده و انکار می کنند.
از جمله سارق لاریجانی، پس از آنکه دستور به قتل زندانیان داد وقتی با واکنش شدید مردم و جامعه جهانی رو به رو شد،
اژه ای جنایتکار را به میدان فرستاد تا با وقاهت خاص آخوندی بگوید که شهیدان قیام خودکشی کرده اند، چون معتاد بوده اند، و این خود نشانه ترس بزرگ رژیم است، وگرنه مانند سال 60 نه تنها انکار نمی کردند بلکه با افتخار عکس اعدامیان را در روزنامه هایشان چاپ می کردند.
این تهی مغزها مردم را چه فرض می‌ کنند، با کشتن جوانان در زندان ها یا اعدام در ملا عام یا با قطع کردن دست یک فرد ناامید که زن وبچه اش گرسنه اند چه چیزی را می خواهند ثابت کنید. با این قبیل جنایات می خواهند قساوت خود را نشان داده و مردم را بترسانید، ولی کور خوانده اید، دیگر ایران جای شما دجالان نیست.
ای خامنه ایی جنایت کار، درطول تاریخ ازتو بزرگتر و فدرتمندتر در برابر خواست خلق زانو زدند وعاقبتشان رادیدیم.
مردم تورا خوب میشناسند وگوششان ازروضه خوانیهای تو پر است، تا کی میخواهی توی تلویزیون میلی، بسیجی های احمق را دور خودت جمع کنی و آه و ناله از مجاهدین سر بدهی. دیگر حنایت رنگی ندارد ،مردم ایران مردم بزرگی هستند، و به زودی توسط خلق به پا خواسته به زیر کشیده خواهید شد.آن روز نزدیک است که زیر پای ارتش آزادیبخش له بشوید وپرچم صلح وثبات درمیهن عزیزمان برافراشته شود.
شاه سلطان ولایت مرگت فرارسیده.
زنده باد مجاهدین خلق ایران
سید شهاب اشرافی 31/1/2018