آتش زدن شهرداری شادگان توسط کارگری که حقوقش را نگرفته بود

آتش زدن شهرداری شادگان، خبری بود که صبح امروز مردم شادگان را متوجه خود کرد، این اقدام را یکی از کارگران معترض شهرداری که ۱۵ماه حقوق عقب افتاده داشت، انجام داده است.
ماهها تلاش این کارگر برای گرفتن حقش و اعتراضاتش به جایی نرسیده بود، شهردار عملا به او جواب نمیداد و او را تحقیر میکرد. این کارگر در یک اقدام از روی ناچاری و خشم و اعتراض حوالی ساعت ۱۲ امروز، ۱۵بهمن۹۶ دفتر شهرداری شادگان را آتش زد.
رئیس شورای شهر شادگان ضمن تایید این خبر آتش زدن شهرداری شادگان گفت: این فرد خودروی استیجاری در اختیار شهرداری شادگان قرار داده بود به دلیل پرداخت نشدن طلبش صبح امروز با حضور در شورای شهر شادگان، اعضای شورای را تهدید کرده بود که آنجا را به آتش خواهد کشید.
وی پس از این تهدید مواد آتش زا را به داخل دفتر شهردار برده و روی وسایل ریخته و آنها را به آتش کشیده است. در این اقدام تمامی دفتر شهردار شادگان در آتش سوخت.
این فرد از محل توانسته است فرار کند. پس از این واقعه شهردار به تلفنهایش پاسخ نمیدهد و  رییس شورای شهر در پاسخی مسخره پاسخ ندادن شهردار به تلفنها را، آتش گرفتن تلفن همراه وی در آتش سوزی عنوان کرده است.
یکی از اهالی گفت اقدام این کارگر معترض شهرداری باید گوشی را دست آقایان بدهد که همیشه اعتراضات حقوق معوقه به خودکشی و خودسوزی کارگران تمام نمیشود.
گاهی هم رنگ عوض میکند و نفتی که کارگران روی خودشان میریختند جاهای دیگری می ریزند و این یک هشدار بوده است و بهتر است که به حقوق کارگران توجه بشود و بیش از این مردم آزاری نکنند.

https://www.youtube.com/watch?v=a-NQNSZvvag