تجمع خانواده‌های زندانیان سیاسی مقابل زندان اوین و فراخوان عمومی

تجمع خانواده‌های زندانیان سیاسی مقابل زندان اوین قرار است

سه شنبه در مقابل زندان اوین برگزار شود. در همین رابطه سازمان مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران روز سه‌ شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۶را برای آزادی زندانیان سیاسی و دستگیر شدگان اعتراضات سال ۱۳۹۶ را فراخوان داد:

این سازمان اقدامات وسیعی در سطح بین المللی جهت آزادی دستگیرشدگان اعتراضات اخیر را در دستور کار قرار میدهد.

آزادی خواهان جهان:

رژیم  جنایت کار اسلامی در ایران، در برابر مقاومت و ایستادگی مردم به پا خواسته دربیش از ۱۳۰شهر از سراسر ایران تا امروز دهها تن را کشته و هزاران تن را دستگیر و روانه  کهریزکها نموده است.

آنچه طی چندین هفته اخیر در زندان‌های رژیم اتقاق افتاد ازجمله،

به قتل رساندن زیر شکنجه:

١-سینا قنبری، تهران

۲- محسن عادلی، دزفول

۳- وحید حیدری، اراک

۴- سارو قهرمانی، سنندج

۵- کیانوش زندی، سنندج

۶- علی پولادی، چالوس

۷- محمد نصیری، زنجان

۸- حسین قادری، سنندج

۹- حسن ترکاشوند، کرج

۱۰- سید شهاب ابطحی اراک

و به دنبال آن‌ افشای سناریوی کثیف خودکشیهای زندانیان اعلام شکست رژیم در مقابل  مردم به پاخواسته میباشد.

سیاه دلان اسلامی در وحشت از سرنگونی به کشتار خیابانی دست زدند و خون ۲۶ نفر را در چهار گوشه ی کشور بر زمین ریختند.

هنوز نام همه بازداشت شدگان را در دست نداریم ولی  مشخص است که جنبش سرنگونی و فعالین شناخته شده آن‌ قربانیان اصلی‌ سرکوب رژیم اسلامی هستند.

طبق اعتراف تعدادی از نمایندگان مجلس رژیم، از سرنوشت و محل نگهداری دستگیرشدگان که اسامی‌شان روشن شده، اطلاع درستی در دست نیست و خانواده‌های آنان تهدید به سکوت شده اند.

از اعتصابیون زندانی

-آتنا دائمی، گلرخ ابراهیمی ایرایی، سهیل عربی، محمود معصومی و همچنین زندانیان دیگر که در اعتصاب غذا به سر میبرند و پر واضح است  که جان همه این عزیزان  در خطر جدی میباشد

بازداشتیان اخیر:

شیما بابایی، داریوش زندی، بهنام موسیوند، سعید اقبالی، نادر افشاری  سعید سیفی و هزاران زندانی  دیگر در سخت‌ترین شرایط در زندان به سر میبرند و محمد نجفی وکیل پایه یک دادگستری که در راستای ادعای خودکشی وحید حیدری آنرا ردّ و جنایت را افشا نمود، محل بازداشتش و سرنوشتش هنوز  نامعلوم هست

از اعدامیان،

از رامین حسین پناهی، از هدایت عبدالله پور از زانیار و لقمان، از ریحانه ها از کودکانی که زیر هجده سال حکم اعدام گرفتند ازتمامی انهایی که شکنجه شدند و بیگناه به اعدام محکوم شان کرده اند

از انهایی که باید الان زندگی میکردند ولی این حق را از آنها گرفتند.

این چنین است که ارگان‌های  سرکوب رژیم در سراسر کشور، مردم به پا خواسته را را به اسارت گرفته اند و به شکنجه آنها مشغولند. جان این عزیزان در خطر است. سکوت در مقابل این جنایات رژیم باعث تکرار کهریزگ‌ و کهریزک‌ها است.

باید اعتراضات  بدون وقفه ادامه پیدا کند باید  اعتراضات داخلی‌ و خارجی‌ چنان در هم تنیده و بی‌امان باشد که توان سرکوب را از جانیان اسلامی گرفته و هزینهٔ ادامهٔ آن‌ مساوی با سرنگونی رژیم باشد.

قیامهای پی‌ در پی ۴دهه اخیر ثابت نموده است که رژیم در ادامه سیاست راه اندازی رعب و وحشت  جهت بقا خود شکست خورده  است.

ما همه شما آزدیخواهان  ساکن داخل و خارج از کشور  را  فرا می خوانیم تا در اقدامی مشترک برای آزادی همه دستگیر شده گان قیام مردمی  که ده روز تمام ایران و جهان تکان را دادند، بدون وقفه و با تمام نیرو و امکانات وارد عمل شویم.

باید وجدانهای بیدار در جهان را با خود همراه نمود و فشار افکار عمومی بین المللی بر رژیم اسلامی را سازمان داد داد.

نباید اجازه داد بهترین فرزندان این مردم زجر کشیده ، تحت حاکمیت و داعشیان حاکم بی‌ صدا زجرکش شوند.

تجمع اعتراضی خانواده‌های زندانیان سیاسی در مقابل زندانها  و به خصوص زندان اوین باید تداوم داشته باشد و با استقبال و پشتیبانی وسیع مردم مثل همیشه مواجه شود و  جبهه نبرد با جمهوری اسلامی در مقابل زندانها هر چه قویتر شود.

آزادی زندانیان سیاسی نه فقط خواست خانواده‌های درد کشیدهٔ آنان، بلکه  خواست مهم کل جامعه برای در هم پیچیدن طومار حکومت اسلامی است!

سازمان مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی همه مردم آزادیخواه را به این کمپین فرا می‌خواند و برای آزادی دستگیرشدگان اعتراضات اخیر و زندانیان سیاسی به اقدامات انقلابی‌ تک تک شما  نیاز دارد. این کمپین با بسیج وجدانهای بیدار در سطح جهانی‌، آزادی دستگیر شدگان اخیر و کلیه زندانیان سیاسی را در دستور کار قرار میدهد، به ما بپیوندید.

سازمان مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران CFPPI