اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان:نماینده رژیم تروریست ملایان ایران را از کنفرانس مونیخ اخراج کنید

 کنفرانس مونیخ
اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان دربرگیرنده بیش از۷۰ انجمن حقوق بشری، انجمن های زنان ، ورزشکاران ، هنرمندان و دانشجویان، دعوت ازجواد ظریف برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ را بعنوان نماینده یک رژیم وحشی و اصلی ترین مخل امنیت بین المللی و منطقه ای بشدت محکوم می کند و خواستار اخراج وی از این کنفرانس است.
در قیام سراسری هفته اول 2018، مردم ایران در بیش از۱۴۰ شهر نشان دادند که این رژیم را نمی خواهند و ملاها هیچ مشروعیتی در ایران ندارند. حداقل50 نفر در تظاهرات مسالمت آمیز خیابانی کشته شده و 8000 نفر دستگیر گردیدند. طی یکماه 12 نفر از دستگیرشدگان در زیر شکنجه در زندانها جان باختند. بنا به اظهارات خود رژیم 90 درصد از قربانیان و زندانیان زیر 25 سال هستند. همین هفته یک استاد دانشگاه ایرانی ـ کانادایی در زیر شکنجه جان خود را از دست داده است.
بنا به اذعان رئیس جمهور همین رژیم، طی 39 سال گذشته، این حکومت دستاوردی جز اعدام برای مردم نداشت. 120 هزار نفر از جمله زنان باردار و جوانان زیر 18 سال اعدام گردیده اند، بیلان روحانی بیش از 3500 اعدام است. احکام وحشیانه قطع دست، در آوردن چشم از حدقه و سنگسار همچنان ادامه دارد، مردم ایران در خیابانها شعار میدهند این رژیم بدتر از داعش است. مردم معترض در تظاهرات شعار می دادند، نه اصولگرا، نه اصلاح طلب، دیگر تمام است ماجرا. آنها فریاد میزدند ”مرگ بر خامنه ای، مرگ بر روحانی“. وضعیت در ایران دیگر به عقب بر نمی‌گردد، این رژیم در آستانه سرنگونی قرار دارد و هرگونه سرمایه گذاری روی این رژیم اشتباه است.
در حالیکه طبق آمار رسمی 70 در صد مردم کشور ثروتمند ایران، زیر خط فقر قرار دارند، حکومت دهها میلیارد دلار صرف جنگ در سوریه و حفظ اسد برای ادامه جنایاتش می کند. تنها در یکسال گذشته میزان کمکها به 6 میلیارد دلار بالغ می شود. دخالتهای روزمره و صدور تروریسم ملایان در عراق، یمن، لبنان، بحرین، کویت و فلسطین و مصر و پاکستان و افغانستان و کشورهای آسیای میانه، منطقه سوق الجیشی خاورمیانه را در بن بستی مرگبار قرار داده است، نیروی قدس سپاه پاسداران فرماندهی سرکوب و نسل کشی علیه مردم سوریه را بعهده دارد این یک جنایت غیر قابل انکار علیه بشریت است. حزب الله لبنان، حوثی های یمن و گروههای متعدد تروریستی در عراق، بعنوان اصلی ترین اهرمهای صدور تروریسم، توسط این رژیم تامین مالی و تسلیحاتی می گردند. براساس آخرین افشاگریهای منتشره، همه سران اصلی القاعده هم اکنون در ایران زیرچتر نیروی قدس تامین می شوند. این رژیم با نقض اشکار همه قطعنامه های ملل متحد و تعهدات بین المللی اش، همچنان به گسترش توانمندیهای مهاجمانه موشکی خود می افزاید.
اتحادیه جوامع ایرانی مقیم آلمان به نمایندگی از سوی دهها هزار ایرانی تبعیدی، از رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ اقای ولفگانگ ایشینگر، همچنین از دولت آلمان قویا میخواهد که نمایندگان رژیم تروریستی ایران منجمله جواد ظریف را از این کنفرانس اخراج کنند، حضور او یک توهین آشکار به خانواده بیش از 50 قربانی و 8000 زندانی قیام اخیر و به همه مردم و بویژه جوانان ایرانی است که به چیزی جزسرنگونی رژیم و استقرار آزادی رضایت نمیدهند. امنیت واقعی منطقه خاورمیانه در این نهفته است که مردم ایران تصمیم گرفته اند سپاه پاسداران را واژگون کنند، بجای برنامه اتمی و موشکی و تسلیحات کشتار جمعی، آموزش، درمان، ورزش، تآمین اجتماعی، رفاه و معیشت در داخل و همزیستی و دوستی و برادری در منطقه را با ایرانی آزاد و دمکراتیک، گسترش و ترویج دهند. 39 سال چشم بستن به جنایات بیشمار این رژیم و بیش از دو دهه مماشات، حاصلی جز خونریزی بیشتر در ایران و ناامنی و کشتار و تروریسم و رشد بنیادگرایی در منطقه توسط این رژیم نداشته است.
اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان
13 فوریه 2018
رونوشت به
دفتر صدراعظم و وزارت خارجه
مطبوعات