نگرانی رژیم ولایت فقیه از توافق جدید آمریکا و اروپا ؛

 موشكاگر این توافق به امضا برسه ؛ موشكهای ما تبدیل به تیركمان میشه ؛ تهدیدهایی هم كه میكنیم فقط بلوف زدن است!

سرکردگان رژیم در هراس و نگرانی از چشم انداز توافقِ آمریکا و اروپا درمورد بررسی مجدد برجام و نسبت به مقابله بین‌المللی با جنگ افروزی ها و مداخلات منطقه یی و برنامه موشکی رژیم، مستمرا هشدار می دهند.
صادق خرازی، سفیر سابق رژیم در فرانسه، در اینباره در سایت دیپلوماسی ایرانی در تاریخ ۷ اسفند نوشت: وضعیت خاورمیانه پیچیده است و اروپایی ها پی بردند در حال حاضر در صحنه جهانی نقش تعیین کننده ای ایفا نمی کنند. با توجه به بحران های درونی و منطقه ای و بین المللی، نظام ایران باید در انتظار روزهای پرالتهاب تری نسبت به گذشته باشد.
سپاه پاسداران با نگرانی از توافق اروپا و آمریکا در مورد برجام با تیتر «نیویورک تایمز مدعی شد موافقت اروپایی‌ها با سه اصلاح و تغییر در برجام» در خبرگزاری فارس ۷ اسفند ۹۶ نوشت: آنها خواستار دسترسی نامحدود و بی قید و شرط بازرسان به پایگاه های نظامی ما هستند. در دستورالعمل های(دولت آمریکا) که به نیویورک تایمز نشان داده شده اند, تصریح شده که اروپایی ها موافق سه تعمیر و اصلاح اساسی هستند: (1) تعهد برای مذاکره مجدد در قبال محدودیت های آزمایش موشکی توسط ایران, (2) دادن اطمینان مبنی بر اینکه بازرسان دسترسی نامحدود و بی قید و شرط به پایگاه های نظامی ایران داشته باشند و (3) تمدید و گسترش دادن تاریخ های انقضای توافق برای ممانعت از, از سرگیری تولید سوخت هسته ای بسیار فراتر از محدودیتهای کنونی(برجام) که در سال 2030 منقضی می شود.
در حالی‌که هیأت مذاکره‌کننده رژیم در لندن در حال مذاکره جدید بر سر تن دادن رژیم به مفاد برجام است،
عسگر خانی یکی از کارشناسان رژیم نیز در تلویزیون شبکه دو(رژیم) تاریخ ۶ اسفند میگوید : اگر این توافق به امضا برسه, موشكهای ما تبدیل به تیركمان میشه .
فواد ایزدی کارشناس دیگر رژیم نیز در همین تلویزیون شبکه دو(رژیم) تاریخ ۶ اسفند میگوید : اصولا ترامپ از شما امتیازهای بیشتر میخواهد, میخواهد موشك های شما رو تبدیل به تیركمان بكنه, میخواهد نفوذ منطقه ای شما رو از بین ببره, اهرمهای قدرت ایران رو شناسایی كردن, هسته ای یكی بود, احساس كردن ان رو گرفتن, میخواهند اهرمهای قدرت دیگر رو هم بگیرند.
عسكر خانی نیز در ادامه صحبتهایش میگوید : تهدیدهایی كه ما داریم میكنیم ما خودمون میدونیم كه الان بهیچوجه امكان اینكه خروج ما از برجام بشه وجود نداره ؛ وقتی این تهدید پشتوانه اش قدرت اجرایی سیاسی نداشته باشه وقتی تهدیدی كه شما انجام میدهید نتونید اجرا بكنید بلوف حساب میشه یعنی در ادبیات روابط بین الملل بهش میگند بلوف زدن و این در نتیجه پیامد بسیار ناجوری برای ما خواهد داشت.
بنابراین رژیم ولایت فقیه به زبان خودش و به روشنی صحبت از محاصره همه جانبه در زمینه برنامه ضد ملی اتمی اش و همچنین جنگ افروزی در کشورهای منطقه و موشک پرانی میکند و اذعان میکند که همه تهدیداتش نیز فقط بلوف سیاسی است که بعدا هم برای خودش مایه آبرو ریزی میشود.