گرامی‌ باد یاد و خاطره مادر عطار زاده مادر 3 شهید از سال 60 تا قتل عام 67

مادر عطا زادهمادر عطار زاده الگوی مجسم حماسه مقاومت خا موشی بود که سالها با داغ فرزندان مجاهدش زیست و تا آخرین دم زندگیش انتقام آنها را فریاد می‌‌زد . مرگ عزیزان البته که پشت او را خم کرده بود اما بر اراده سترگش و بر عشق عمیقش به مجاهدین تاثیری نگذاشته بود . آنچنان که آخرین دم‌های زندگیش را نیز صرف دعا‌ برای مجاهدین کرد .
او با شیر پاکش 3 گرد دلاور وِ قهرمان والا مقام تقدیم آزادی خلق ایران کرد . به یقین می‌توان گفت نام این قهرمانان و یاد این مادر شجاع در فردای آزادی میهن زمزمه نیمه شب مستان خواهد شد . همان مستانی که جان در گرو آزادی میهن گذاشته اند و مادر همه عشقش را نثار آنها میکرد . خوشا به سعادت چنین مادری که چنین سر بلند زیست و چنین سخاوت مندانه بخشید و چنین سر فرازانه پر کشید .
اتحاد زندانیان سیاسی فقدان این مادر گرامی‌ را به فرزند عزیزش خانم بهناز عطار زاده و به داماد برو مندش آقای سعید مقصودی که هر دو از زندانیان خوش نام و سر افراز دهه شصت و از باز ماندگان قتل عام ۶۷ بوده‌اند تسلیت می‌گوید . ما بر این عقیده هستیم که انتقام مظلومیت مادر عطار زاده و همه مادران داغ دیده را باید در شعله ور نگهداشتن آتش دادخواهی از ستمگران و کشاندن همه جنایت کاران به پای میز محاکمه‌ جستجو کرد . ما به این باور ایمان داریم و از همگان می‌خواهیم که همه تلاش‌ها را در این راستا کانالیزه کنند .