حضور نیروهای انتظامی و ضرب و شتم دانشجویان در دانشگاهشان


حضور نیروهای انتظامی و ضرب و شتم دانشجویان در دانشگاهشان

تعداد زیادی از کارکنان فرمانداری با همراهی نیروی انتظامی شهرستان نور در اقدامی وارد حریم و ساختمان دانشگاه علم و صنعت نور شده و با شکستن قفل‌های امنیتی کلاس‌ها و اتاق‌های دانشگاه، تجهیزات دانشگاه را بیرون ریخته و تجهیزات خود را در آن مستقر کردند.

بیانیه دانشگاه: این فاجعه را به جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می کنیم. دراین حرکت زشت که یکی از کارکنان دانشگاهی و یکی از دانشجویان به دلیل ضرب شتم و درگیری ایجاد شده به بیمارستان منقل شده و دانشجو به صورت سرپایی درمان شده

رئیس دانشگاه علم و صنعت: قرار بود دانشگاه در این ساختمان طی چهارسال فعالیت کند تا فضای فیزیکی لازم برای ادامه کار از سوی مسئولان منطقه فراهم شود که روز گذشته بدون اخطار قبلی و یا حتی ابلاغیه ای افرادی به ساختمان دانشگاه در شهرستان نور هجوم بردند و اقدام به شکستن درب و پنجره ها کرده اند.

رئیس واحد نور علم وصنعت: از سال آینده پذیرش دانشجو در دانشگاه علم و صنعت واحد نور به طور کلی قطع خواهد شد و امکان فعالیت این واحد وجود ندارد و در حال حاضر نیز ماموران نیروی انتظامی ساختمان دانشکده را تصرف کرده‌اند و هر دانشجو و کارمندی را که در آن محوطه باشند، بازداشت می‌کنند.
این اتفاق در حالی رخ می دهد که ماه گذشته، جمعی از نمایندگان دانشجویان (فعالین صنفی و اعضای شوراهای صنفی) در مراجعه به سازمان امور دانشجویان با حضور نیروی انتظامی در سازمان مواجه شدند.