کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به ترامپ: مدیریت نهاد ناظر بر صدای آمریکا و رادیو فردا , راتغییر دهید

اد رویس،رئیس کمیته امور خارجی مجلس

به گزارش پایگاه خبری امروز نما ـ رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، خواستار تغییر مدیران انتصاب شده از سوی باراک اوباما، در بنگاه خبر پراکنی آمریکا BBG شد. بی بی جی نهاد ناظر بر صدای آمریکا و رادیو فردا است.

اد رویس،رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا،و از مخالفین توافق هسته ای غرب با رژیم تهران است ،وی در گفتگو با نشریه «واشنگتن فری بیکن» اعلام کرد،در انتظار اصلاحات در بنگاه خبر پراکنی آمریکاست.از مخالفین توافق هسته ای غرب با رژیم تهران است

این نشریه یادآور شده است که عملکرد صدای آمریکا منتقدینی دارد. به نوشته این نشریه در واشنگتن دی سی، منتقدین می گویند صدای آمریکا از ماموریت خود منحرف شده و ضد آمریکایی و ضد مواضع ترامپ عمل می کند.

به نوشته «واشنگتن فری بیکن»، صدایی که امروز خواهان اصلاحات در بنگاه خبر پراکنی آمریکاست، سالهاست از منتقدین به نام نحوه اداره بنگاه خبر پراکنی آمریکا بوده است.اد رویس بر این باور است، که عملکرد بی بی جی سبب شده روس ها و بقیه کشورها در زمینه جنگ اطلاعاتی پیش بیفتند.

در اواخر دوران باراک اوباما،اد رویس قانونی را در جهت اصلاح بنگاه خبر پراکنی آمریکا تصویب کرد.حالا رویس خواستار آن است، که دولت ترامپ یک مدیر جدید را برای نهاد ناظر بر صدای آمریکا و رادیو فردا معرفی کند.

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا،به «واشنگتن فری بیکن»گفت: سالهاست که مدیریت نادرست بنگاه خبر پراکنی آمریکا، پخش برنامه های صدای آمریکا و رادیو اروپای آزاد را مختل کرده،و اجازه داده که پوتین (رئیس جمهوری روسیه)، جنگ اطلاعاتی را به نفع خود تغییر دهد.به این علت قانونی را در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب کردم، که در آن هیئت مدیره نیمه وقت کنونی بی بی جی، با یک مدیر عامل که توانایی تغییرات لازم را داشته باشد،تغییر کند.مدیر عاملی که بتواند به طور موثر عمل کرده، و با تبلیغات و اطلاعات دقیق با تبلیغات روسیه و دیگران مقابله کند.

به گزارش امروز نما، در خواست کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، یک هفته بعد از اخراج رکس تیلرسون از مسند وزارت امور خارجه آمریکا، و یک روز قبل از انتصاب جان بولتون بر مسند مشاور امنیت ملی کاخ سفید صورت می گیرد.