خشونت ماموران سرکوبگر حکومت علیه خانواده گلرخ ایرایی در بیمارستان«بقیه الله» سپاه

زندانی سیاسی گلرخ ایرایی که بدلیل اعتصاب غذای طولانی دچار مشکلات جدی جسمی شده و بارها بیهوش شده است؛ هم اکنون در بیمارستان «بقیه الله» سپاه پاسداران بستری است. خانواده گلرخ روز جمعه ۱۷ فروردین۹۷؛ به این بیمارستان مراجعه کردند تا فرزند خود را ملاقات کنند؛ اما با خشونت و توهین ماموران حکومت روبرو شدند.

ماموران امینتی با خشونت از ملاقات آنها جلوگیری کرده و این خانواده را مورد تهدید قرار دادند.

یک منبع مطلع در این خصوص  به ایران آزادی گفت: «خانواده گلرخ برای ملاقات به بیمارستان رفته بودند و با خشونت مواجهه شدند تا جایی که حتی از پشت شیشه هم اجازه ندادند تا با فرزند خود ملاقات داشته باشند.

گلرخ ایرایی از زمانی که به هوش آمده است، از زدن سرم امتناع کرده‌ است.

یادآوری می‌شود گلرخ  ایرایی روز چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۷ پس از ۶۰ روز  اعتصاب غذا، به دلیل آسیب‌دیدگی کیسه صفرا و پس از چند روز حالت تهوع و بالا آوردن آب زرد، به بیمارستان منتقل شد. خانواده گلرخ ایرایی هم که برای ملاقات با فرزندشان به تهران رفته‌اند موفق به ملاقات با وی نشده‌اند و به آنها گفته‌اند باید رستمی «دادیار ناظر» بر زنذان اجازه دهند.

شایان ذکر است گلرخ ایرایی و آتنا دائمی در اعتراض به انتقالی که ۴ بهمن ۱۳۹۶ به زندان قرچک ورامین همراه با ضرب و شتم و فحاشی از سوی مأموران امنیتی دربند دو الف سپاه مستقر در زندان اوین، صورت گرفت، از ۱۴ بهمن ۱۳۹۶  اعتصاب غذای خود را اعلام کردند.