دادستان کل کشور: دشمن حتی در بین حوزه‌های علمیه هم برای نفوذ تلاش و برنامه دارد

دادستان کل : در شهر مقدس قم، عده‌ای تشکیل جلسه می‌دهند که چگونه ولایت فقیه را از قانون اساسی حذف کنیم / از نوع فیلمبرداری مشخص است که ماجرای زن بدحجاب در پارکی در تهران برنامه ریزی شده بود/ توهین آن خبرنگار به مقدسات امنیتی شمرده میشود (دادستان خراسان گفته بود: اختیارات دادستان در  جمهوری اسلامی از اختیارات خداوند به اندازه یک بند انگشت کم‌تر است!)
اولین سخنرانی دادستان کل کشور بعد از مجبور کردن نجفی، شهردار تهران به استعفا.  دادستان کل کشور توجه به قانون، اجرای عدالت و کار جهادی را مولفه‌های دیگر انقلابی عمل کردن در دستگاه قضا عنوان کرد و خطاب به دادستان‌ها گفت: دادستان نباید ساعت کار داشته باشد لذا تا می‌توانید و توان دارید خدمت کنید.

منتظری دادستان کل کشور، در اختتامیه پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری حفظ امنیت مردم در ابعاد مختلف را به عنوان مولفه مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: امنیت به چند دستگاه از جمله وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج و قوه قضاییه مرتبط است که هرکدام وظیفه‌ای دارند و در این زمینه همفکری را می‌طلبد لذا دادستان‌ها باید جلسات مستمر داشته باشند.

وی ادامه داد: برخورد با قاچاق کالا و ارز به دلیل قانون، عمدتا به عهده قوه قضاییه نیست و با سازمان تعزیرات است و رسیدگی به پرونده‌های قاچاق سازمان یافته و پرونده‌هایی که در تعزیرات منتهی به برائت می‌شود بر عهده دستگاه قضا است و سازمان تعزیرات وظیفه دارد این قبیل پرونده‌ها را به دادستان اعلام کند که قبلا این کار صورت نمی‌گرفت و با پیگیری‌های صورت گرفته در دو سال اخیر این اقدام صورت می‌گیرد؛ لذا دادستان‌ها در این دو موضوع با جدیت ورود کنند؛ چرا که قاچاق ضربه‌هایی را به اشتغال و تولید وارد کرده است.

دادستان کل کشور با طرح این سئوال که مگر امکان دارد این حجم عظیم از قاچاق و ارز بدون تبانی از مبادی رسمی وارد کشور شود از بررسی این موضوع در دادستانی کل خبر داد.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به مشاهده ” آثار نفوذ دشمن” گفت: دشمن حتی در بین حوزه‌های علمیه هم برای نفوذ تلاش و برنامه دارد، بنده به اعتبار مسئولیت در دادگاه ویژه می‌بینم که گزارشات غیر قابل تردیدی در این رابطه ارائه می‌شود؛ در شهر مقدس قم عده‌ای روحانی نما در قالب تشکل هایی، تشکیل جلسه می‌دهند و موضوع جلسه این آقایان این است که چگونه موضوع ولایت فقیه را از قانون اساسی و نظام حذف کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن ستون خیمه انقلاب، یعنی ولی فقیه را هدف گرفته و نهاد‌هایی نظیر قوه قضاییه و سپاه و نیروی انتظامی را که در راستای اهداف و سیاست‌های تعیین شده رهبری حرکت می‌کنند، هدف گرفته است و تلاش دارد این ارکان را به انحای مختلف با دروغ سازی و صحنه سازی مورد هجمه قرار دهد.

منتظری با اشاره به موضوع مواجهه مامور نیروی انتظامی با یک زن بدحجاب در پارکی در تهران گفت: قرائن نشان می‌دهد که این برخوردی که به واسطه این ماجرا با نیروی انتظامی صورت گرفت، برنامه ریزی شده بود و این موضوع از نوع فیلمبرداری این ماجرا مشخص بود.

دادستان کل کشور ادامه داد: البته ممکن است در نحوه تذکر دادن مامور نیروی انتظامی نیز اشتباه و تخلفی صورت گرفته باشد که ما از این موضوع دفاع نمی‌کنیم، اما مشاهده کردید در این ماجرا عده‌ای با هدف تخریب نیروی انتظامی وارد شدند و فیلم گرفته شده از ماجرا را با چه سرعتی در پیام رسان‌ها نشر دادند و حتی برخی از آقایان و خانم‌های نماینده و برخی جریانات سیاسی در نشریات در قبال این مسئله موضع گیری‌هایی کردند.

وی بیان داشت: اگر یک مامور نیروی انتظامی برخلاف مقررات برخوردی را صورت داده باید به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مراجعه کرد تا موضوع رسیدگی شود، اما اینکه بدون بررسی موضوع عده‌ای در مجلس و روزنامه‌ها سر و صدا کنند قابل قبول نیست.

منتظری اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در داخل کشور به دنبال این هستند که از نهاد‌هایی همچون قوه قضاییه، سپاه و نیروی انتظامی یک نقطه ضعف بگیرند و آن را به هر طریقی که می‌توانند و با قدرت رسانه‌ای که دارند بزرگ و برجسته کنند.

وی اشاره ای به برگزار کنندگان این جلسه و حاضرانش نکرد ، در اخبار دیگری نیز درباره این موضوع تا بحال اطلاع رسانی نشده است .