محبی نیا: ما با قاچاق نه تنها مبارزه نکردیم بلکه قاچاقچی خود مائیم

خبرگزاری مجلس امروز سه شنبه ۲۲ خرداد ۹۷ صحبتهای مظفر محبی نیا، یکی از نماینده های مجلس را در جلسه علنی امروز که به درگیری لقظی با رحیمی هم کشیده شد، درج کرده است این سخنان در رابطه با وضعیت بحرانی معیشتی مردم است او میگوید:

«من خدمت نمایندگان محترم عرض می‌کنم که این بحثی که آقای‌ پورابراهیمی مطرح فرمودند چرا مخالفم؟ واقعاً نمایندگان محترم جای مخالفت داره یا نه؟ حداقل بیست ساله مداوم از رهبر انقلاب گرفته، دولت، نمایندگان، نهادها در امر مبارزه با قاچاق صحبت می‌کنند دستور می‌دهند جلسه می‌گذارند اما آخر سر هم می‌آیند میگند که بزرگترین تهدید این مملکت اقتصاد مملکت قاچاق است.

بابا به‌خاطر خدا بیائیم ببینیم چه مشکلی ما داریم که بعد بیست سال حداقل گفتمان غالبی که در اقتصاد داریم قاچاق است هر روز بدتر میشه هر روز بدتر میشه ».

وی در ادامه افزود: «مشکل مدیریته به والله مشکل مدیریته، آن نهادهایی که گردن کلفتی می‌کنند و با قاچاق، اما به نام وظیفه اقتصاد مملکت ایران را به این روز درآوردند مسئولند.

برادر از خواب بیدار شو، برادر از خواب بیدار شو مملکت ما الآن در موقعیت بدی یه، تا کی بخوابیم تا کی این بازیهای پارلمانی را می‌خواهید اداره کنید ادامه بدهید؟. هی اصلاحیه، اصلاحیه قانون برنامه پنج ساله جواب نداد، قوانین مادر جواب نداد قانون مبارزه با فساد جواب نداد، قانون مبارزه با قاچاق جواب نداد، والله بالله تالله در بیرون از این پارلمان به ما می‌خندند!.

به همین اندازه‌ای که دنبال ریاستیم دنبال پست این صندلیهای بیخودیم به فکر مردم باشید، دروغ می‌گید شماها دنبال حل اشتغال جوانان اید!، بیائید محاسبه کنید دروغ می‌گیم ما از این‌که با قاچاق مبارزه کنیم باید روند نزولی داشته باشه چرا نداره؟، این اختلالی که در بازار ارز به‌وجود آمد باور بفرمائید این نشان از این است که ما با قاچاق نه تنها مبارزه نکردیم بلکه قاچاقچی خود مائیم!

مگه می‌شود یک مجتهد بالا سرتون، شورای نگهبان نصف اش مجتهد در مجلس اینهمه فرزند شهید آزاده جانباز وزیر سابق وزیر لاحق دولت ادعا میکنه دولت اسلامی یک دانه شاخص اقتصادی ندارید که حداقل با استناد آن به ما بگید که در زمینه اقتصاد موفق بودیم، چه خبره؟

هی لایحه پشت لایحه اولویت پشت اولویت فوریت آدم از خودش شرم میکنه که بره بین مردم بگه که من نماینده شمام، برادران صحنه را برگردانید این کتاب عقب‌ماندگی این جامعه را ورق بزنید ببینید کجاست مشکل؟ مشکل در مدیریته!

…. « بیائید محاسبه کنید، دروغ می‌گیم ما از این‌که با قاچاق مبارزه کنیم باید روند نزولی داشته باشه چرا نداره؟…. ما با قاچاق نه تنها مبارزه نکردیم بلکه قاچاقچی خود مائیم»

پیش از این نیز احمدی‌نژاد، در اظهاراتی با طعنه به سپاه پاسداران، از لفظ برادران قاچاقچی استفاده می‌کرد.