پیام زندانی سیاسی ارژنگ داوودی از زندان زابل به‌مناسبت ۲۲ بهمن

 ارژنگ داوودینومید مردم را معادی مقدرنیستی ‎چاووشی امید برانگیز مبارزان ‎به لاجرم روزی ‎قافله وطن را به آزادی می‌رساند ‎

هم میهنان! ‎بیست و دو بهمن ماه ٩۵ هم از گرد راه ظلم و ستم دار و دسته فقیه فاسد فرا رسید و دریغا که نور پرشور چراغ فروزانی که با انقلاب ٢٢بهمن ۵٧ سراسرِ میهن اهورایی را فراگرفته بود به دست شبروان آزادی و عدالت، چه زود به خاموشی گرائید.

از آن جا که شیادان، دزدان، جنایتکارانِ سابقه‌دار، فاحشگان، فاحشه‌داران و سایر گروه‌های خلافکار پایگاه صوری رژیم بی‌پایگاه فقیه شدند، این سرگردنه‌داران بیگانه‌زاد و بیگانه‌پرست با کمک همین لمپنها، شائبه حضور مردم در صحنه و شبهه مشارکت عمومی در قدرت سیاسی را ایجاد کردند ولی به‌رغم توجیهات و تقلاهای پیاپی به علت درغلتیدن به ورطه روزمرگیهای مزمن، چون نتوانسته‌اند وضعیت نابسامانی که رقم زده‌اند را با مضامین تعریف شده آزادی و دموکراسی وفق دهند، با وقاحت تمام مابازاء این همه آشفتگی و تناقض پردازی را مردم‌سالاری دینی نام نهادند که همانند ترکیب نابهنجار جمهوری اسلامی، حتی کلمات تشکیل دهنده آن نیز یکدیگر را نفی و دفع می‌کنند.

‎هم میهنان! ‎پریشان حالی کنونی کشور نه قابل انکار است، نه غیرقابل رمزگشایی و نه فقط حاصل کم‌کاری و ندانم کاریهای باند۵٠٠نفره حاکم، بلکه اساساً نتیجه اخراج عامدانه انقلاب۵٧ از مسیر طبیعی خود و انحراف تمام‌ عیار آن از روندهای دموکراتیک لازم برای نیل به آرمانهای انقلاب بود که خیلی زود با به روی کار آوردن مزدورانی کودن، جیره‌خوار و فرصت‌طلب به موازات ایجاد نهادهایی ناسازگار با روح ضداستبدادی انقلاب به منجلاب سقوط همه‌جانبه پرتاب شد.

‎هم میهنان ‎در یک حاکمیت دموکراتیک، کلیت سامانه مدیریتی از صدر تا ذیل با توجه به آرمانهای مشخص و اهدافی مدون، معطوف به فلسفه غالب در کشور داری مدرن، هماهنگ عمل می‌کنند.

در یک حاکمیت دموکراتیک، مطبوعات و احزاب به‌عنوان چشم و گوش جامعه، عملکرد کلیه مقامات به‌ویژه مسؤلان اجرایی را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و نادرستیها را جسورانه افشا می‌کنند.

در یک حاکمیت دموکراتیک نه تنها سیاستمداران منتخب و نامنتخب براحتی نمی‌توانند تخلفات خود را توجیه یا فرافکنی کنند، بلکه افراد فاسد نیز چندان فرصت نمی‌یابند تا از خلاء های قانونی سوء‌استفاده‌های خرد یا کلان بنمایند.

‎هم میهنان! ‎در طول انقلاب مشروطه تا به امروز تنها در دولت ٢٨ماهه رهبر ملی ایران مصدق فقید است که امکان حضور راستین مردم ایران در صحنه و مشارکت درستین عموم در قلمرو قدرت سیاسی فراهم آمد. دورانی که اصولاً با عملکردچهار دیکتاتور قبل و بعد از او نه سنخیتی دارد نه قابل مقایسه است.

‎هم میهنان ‎ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد ترکتازی دزدان انقلاب۵٧ به صراحت اعلام می‌نماید که ما هر گونه ارتباط سازمان‌ یافته میان دین و حکومت در ساختار قانون اساسی را در مغایرت تام با نیازهای انسان در عصر حاضر می‌دانیم و بر این باوریم که برخورداری از مواهب زندگی و زیستن در سایه عشق انسانی تنها با حرکت به سوی دموکراسی، تأمین حقوق و ترویج عدالت همگانی ممکن است که این همه نیز به نوبه خود در گرو بازیابی آزادی و نهادینه سازی آن در کشور می‌باشد.

پس برای رهایی از شرِ ظلم و ستم سرگردنه داری خامنه‌ای و شرکاء و به‌منظور به پیروزی رساندن انقلاب سوم یعنی انقلاب دموکراتیک ایرانیان بپاخیزید.

‎ارژنگ داوودی – زندان زابل- بهمن ١٣٩۵