ایران فشارهایش را علیه اتریش برای حل و فصل فضیحت دیپلومات تروریست خود افزایش داد

ایران فشارهایش را علیه اتریش برای حل و فصل فضیحت دیپلومات تروریست خود افزایش داد …. و بلژیک و هلند تحویل دادن اسدی را رد کرده و خواستار محاکمه او در بروکسل شدند
منبع اصلی: روزنامه السیاسه- کویت ۲۰/۴/۹۷
متن خبر:
السیاسه ـ ویژه
رژیم آخوندی چه بواسطه تهدید و شانتاژ و چه از طریق تطمیع و دادن امتیاز به دولتهای آلمان و اتریش، حداکثر تلاش خود جهت جمع کردن افتضاح توطئه تروریستی که هدف آن گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس بود را بکاربسته است. او تلاشهای فوق را از طریق قانع نمودن آلمان به تحویل دادن اسدالله اسدی دیپلومات تروریست ایرانی و رئیس ایستگاه وزارت اطلاعات ایران در اروپا که در خاک آلمان دستگیر شد به اتریش و سپس تسهیل بازگرداندن وی به ایران انجام میدهد.
در حالیکه دو روز قبل دهها تن از هواداران اپوزیسیون ایران در مقابل ساختمان وزارت خارجه فرانسه در پاریس در اعتراض به اخباری حول تحویل دادن اسدی تظاهرات کرده و خواستار تحویل ندادن وی شدند، برخی اعضای شورای ملی مقاومت ایران گفتند:‌ نگرانیهایی در مورد تحویل دادن این متهم به تهران علیرغم اثبات دست داشتن وی در طراحی یرای یک حمله تروریستی علیه گرهمایی سالیانه (مقاومت ایران) وجود دارد. برخی اطلاعات که السیاسه از منابع سازمان مجاهدین خلق ایران از درون رژیم آخوندی بدست آورده، دست داشتن مقامات بلندپایه رژیم ایران در این طرح تروریستی را فاش میکند.
در همین حال فعالان مجاهدین خلق در جریان آکسیون اعتراضی خود در میدان انولید پاریس، از تلاشها و فشارهای رژیم ایران علیه پاریس و آلمان و بلژیک جهت محاکمه نکردن این دیپلومات که اتریش مصونیت دیپلوماتیک وی را لغو کرده پرده برداشتند و خواستار محاکمه او شدند. همچنین اطلاعاتی که السیاسه به آن دست یافته است روشن میسازد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران طی دیدارش از اتریش در هفته گذشته با وزیر سابق دفاع اتریش و قاضی بلند پایه از حزب حاکم ورنر فاسل آبند ملاقات کرده و از وی خواستار دخالت در این موضوع شده است. حسن روحانی نیز در سفر به اتریش با فاسل آبند که رئیس انجمن دوستی اتریش ـ ایران (oig) میباشد ملاقات نموده است.
این اطلاعات ویژه که بدست السیاسه رسیده می افزاید : نماینده‌ای از سوی رژیم آخوندی فاسل آبند را در روزهای 8ام و 9ام جاری برای هماهنگی فعالیهایشان بمنظور بازگرداندن اسدی به اتریش و متعاقبا آزادی وی به حضور پذیرفت. همچنین وزارت خارجه آخوندی و وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف مطمئن هستند که مقامات اتریش تمایل شدیدی به حل و فصل این موضوع در کوتاهترین زمان از طریق آزادی اسدی از دست دولت آلمان و بازگرداندن وی به ایران دارند. از سویی گزارش شده است که رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و سفیر سابق ایران در ملل متحد محمد خزاعی با برخی مقامات در دفتر صدر اعظم اتریش بمنظور بررسی این موضوع ملاقات کرده است.
منابع فوق گفتتند: با توجه به اهمیت دستگیری اسدی طرفین در جریان دیدار روحانی از اتریش و طی نشستهایشان به این موضوع دامن نمیزنند زیرا هدف، حل و فصل بی سر و صدای آن میباشد و دلیل این امر نیز سکوت کامل سفیر رژیم ایران در اتریش عبدالله مولائی و کار برای جمع و جور کردن این موضوع است.
این منابع به نقل از یک گزارش داخلی که وزارت خارجه رژیم ایران آماده کرده و به شورای عالی امنیت ملی (snsc) ارسال کرده است میگویند: دولت اتریش تمایل زیادی به بستن فوری و بی سر و صدا و بدون ایجاد شک یا مشکل برای این موضوع در کوتاهترین زمان دارد. همچنین دفتر صدر اعظم اتریش و وزیر امور خارجه این کشور با توجه به اینکه اتریش اکنون ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را عهده دار میباشد، تمایل زیادی به پایان دادن سریع آن دارند. این بدان معناست که مسئولیت این موضوع بر عهده وزارت امور خارجه اتریش میباشد. منابع خاطرنشان کردند که دولت اتریش همه توانمندیهای خود را برای پایان دادن سریع این موضوع بسیج میکند.
منابع افزودند ارزیابی وزارت خارجه از پیگرد این پرونده این است كه دولت اتریش تماما خواهان بستن پرونده به نفع ایران ودولت آلمان تمایلاتی نشان داده است كه حاضر به حل این پرونده یعنی استرداد اسدی به اتریش میباشد ولی هلند و بلژیك مخالف این راه حل وخواهان استرداد اسدی به بلژیك میباشند .
این منابع فاش کردند که رهبر عالی ایران در رژیم آخوندی از این طرح تروریستی مطلع بوده و طراحی این اقدام تروریستی از ماهها پیش در تهران طراحی و برنامه ریزی شده بود و علاوه بر خامنه ای بالاترین مقامات رژیم از جمله روحانی، جواد ظریف(وزیر خارجه)، محمود علوی(وزیر اطلاعات)، پاسدار علی شمخانی(دبیر عالی شورای امنیت)، پاسدار قاسم سلیمانی(سركرده نیروی قدس)، پاسدار محمد علی جعفری(سركرده سپاه پاسداران)، حسین طائب(رئیس سازمان اطلاعات پاسداران) و سید علی اصغر میر حجازی ( معاون امنیتی-سیاسی دفتر خامنه ای ) در تصمیم گیری این عملیات جنایتكارانه شركت داشته اند.
شورای عالی امنیت رژیم «‌SNSC» مسئولیت كامل این عملیات را بعهده وزارت اطلاعات «MOIC» گذاشت، تا با همكاری نیروی قدس و اطلاعات سپاه آنرا به اجرا در بیاورد. اسدالله اسدی رئیس ایستگاه وزارت اطلاعات در اتریش ماموریت یافت تا تسهیلات لازم برای تروریستهای عمل كننده را فراهم نماید. وزارت اطلاعات از چند سال پیش ایستگاه اطلاعات اتریش(وین) را به مقر اصلی هماهنگ كننده باسایر ایستگاه های اطلاعات «MOIC» دراروپا تعیین كرده است.
مراكز جاسوسی و بنیادگرایی رژیم آخوندی در اتریش بیش از هر كشور دیگر اروپایی است كه از جمله می توان به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نمایندگی خامنه ای، مركز اسلامی امام علی، مركز الزهرا شیعیان افغان، مركز شیعیان ترك واقع در وین، مركز شیعیان امام علی در شهر اسلان بورك، دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان و … این مراكز تماما در خدمت صدور تروریسم و بنیادگرایی است.
….
دادستانی آلمان اسدی را متهم به عامل خارجی و توطئه چینی نمود
روز گذشته دادستانی آلمان دیپلومات ایرانی اسدالله اسدی را متهم به عامل خارجی و توطیه برای اجرای جنایت قتل نمود. این امر بعد از طراحی برای حمله به یک گروه ایرانی مخالف در فرانسه انجام میشود.
شبکه ای بی سی آمریکا خاطرنشان کرد که این دیپلومات ایرانی متهم به ارتباط با یک زوج بلژیکی ایرانی الاصل بمنظور حمله به گردهمایی یک گروه ایرانی مخالف درفرانسه میباشد…