تظاهرات اشتهارد با شعار نترسید نترسید ما همه با هم هستیم

هم اکنون تظاهرات اشتهارد با شعار نترسید نترسید ما همه با همه هستیم به خیابان آمده و تظاهرات خود را شروع کرده اند.

شب گذشته ۱۲مرداد۱۳۹۷ جوانان اشتهارد کرج در حین تظاهرات ضدحکومتی خود به حوزه علمیه (حوزه جهلیه) اشتهارد حمله کردند این حمله دلیرانه جوانان اشتهارد بقدری بزرگ و غیر قابل انکار بود که خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران آن را منعکس کرد.

https://www.youtube.com/watch?v=hYgr1qrWJtU

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد(کرج) در مصاحبه با خبرگزاری فارس سپاه پاسداران، به تهاجم جمعه شب ۱۲ مرداد ماه؛ جوانان به ساختمان حوزه علمیه این شهر اعتراف کرد و گفت:

رأس ساعت ۹ شب بود که آشوبگران به سمت حوزه علمیه اشتهارد حرکت کردند و متأسفانه در صدد ورود به حوزه علمیه برای شکستن درب‌ها و آتش زدن بودند که با تدابیر انجام شده این مسئله محقق نشد.

این کلیپ تقدیم به جوانان انقلابی

آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه‌های نماز خانه را شکستند و در حین انجام این‌کار، شعارهای هنجارشکنانه سر می‌ دادند.

تجمع این افراد که حدود ۵۰۰ نفر بودند توسط نیروهای ضدشورش متفرق و جمع‌آوری شد و پلیس هم‌اکنون در حال شناسایی آنان است و تاکنون تعدادی از این افراد دستگیر شده‌اند.

این آخوند اگر میخواست خوب صحبت کند از لحظات ترس و وحشت خودش هم باید هنگامیکه جوانان به پشت درب حوزه علمیه اشتهارد رسیده بودند باید میگفت.