انهدام دو فروند قایق تندرو بمب‌گذاری شده شبه نظامیان حوثی تحت حمایت ایران

سرهنگ ستاد، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف عربی اعلام کرد که یگان‌های نیروی دریایی پادشاهی عربی سعودی صبح امروز دوشنبه یکم اکتبر ضمن رصد و شناسایی دو فروند قایق تندرو بمب‌گذاری شده شبه نظامیان حوثی مورد حمایت ایران در یمن که با سیستم کنترل از راه دور به سوی بندر جازان سعودی هدایت می‌شدند آنها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پادشاهی عربی سعودی (واس)، سرهنگ المالکی در این زمینه توضیح داد که رأس ساعت ۰۴:۵۰ و ساعت ۰۵:۰۵ صبح امروز دوشنبه یگان‌های نیروی دریایی سعودی دو فروند قایق تندرو بمب‌گذاری شده شبه نظامیان حوثی مورد حمایت ایران در یمن که با سیستم کنترل از راه دور به سوی بندر جازان هدایت می‌شدند را رصد کرده و منهدم کردند که این حادثه خسارت‌های مادی سبکی را به همراه داشته است.

سرهنگ المالکی تاکید کرد، فرماندهی نیروهای ائتلاف عربی به رهبری پادشاهی عربی سعودی پاسخ هر کسی که برای برهم زدن امنیت و آرامش شهروندان و تهدید منافع اقتصادی، مراکز حیاتی سعودی دست به فعالیت‌های «تروریستی» بزند را با مشت آهنین جواب خواهد داد.

سخنگوی ائتلاف عربی همچنین تاکید کرد که این اقدام‌های خصمانه بی پاسخ نخواهد ماند و کسانی که مرتکب این اقدام‌ها شده یا در طرح‌ریزی آن نقش داشته‌اند مجازات خواهند شد.