مصاحبه فاکس نیوز بامریم رجوی رهبر اپوزیسیون 14 فوریه 2017

مریم رجوی فاکس نیوزمصاحبه فاکس نیوز بامریم رجوی رهبر اپوزیسیون 14 فوریه 2017

مجری: اطلاعات  جدیدی که برای اولین بار امروز صبح درمورد  سپاه پاسداران انقلاب افشا شده است ممکن است بر اقدام دولت ترامپ برای لیست گذاری این گروه بعنوان یک سازمان تروریستی تاثیر گذارد.

آی آر جی سی (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران) تقریباً در تمامی جنبه های زندگی مردم ایران شرکت دارد و مسئول برنامه موشکی کشور است. اطلاعات بیشتر در این زمینه را اریک شاون خبرنگار ارشد فاکس نیوز گزارش می کند:

اریک شاون: ایران تحت تحریم های آمریکا قرار دارد, درصدر لیست کشورهای حامی تروریسم است و بزودی ممکن است گام های بیشتری علیه تهران برداشته شود.

همانطور که گفتید دولت ترامپ درنظر دارد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران, آی.آر.جی.سی را بعنوان یک سازمان تروریستی خارجی لیست گذاری کند, این درحالی است که بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران کمپهای آموزشی را در ایران افشا کرده است که تروریست های جدید را آموزش می دهند.

این گزارش که در این ساعت از طرف گروه شورای ملی مقاومت ایران منتشر شده مدعی است که سپاه پاسداران کمپهایی را برای جنگجویان خارجی اداره می کند, اپوزیسیون می گوید سپاه پاسداران در تلاش برای   گسترش تهدید ایران, به نیروها آموزش تاکتیکهای تروریستی ازجنگ شهری  تا آموزش های موشکی می دهد.

سپاه پاسداران در خلال انقلاب ایران در 1979 تشکیل شد و همچنان نقشی   مسلط در زندگی اقتصادی و امنیتی ایران بازی می کند.

مریم رجوی رهبر گروه اپوزیسیونی که این گزارش را امروز صبح منتشر کرد, از کاخ سفید خواست لیست گذاری را علیه سپاه پاسداران اعمال کند.

مریم رجوی: مردم ایران از لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استقبال میکنند که مسئول هزاران اعدام سیاسی و شکنجه در زندان ها می باشد.

سپاه پاسداران همچنین مسئولیت حمایت و شرکت در فعالیتهای تروریستی در خارج ایران را برعهده دارد.